Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Beveiliging & privacy

Controle kwijt tussen Internet - PC

Rapid|NL|Angel
1 antwoord
  • Beste PC Goeroes,

    Ik zit met een probleem. Het gaat erom dat Shareaza niet de volledige machtiging krijgt van mijn PC om zich te verbinden met internet.

    Allereerst mijn PC specificaties:
    Asus A8N moederbord met nVidia firewall
    Athlon63 3000+ (s939)
    1024MB Twinmos geheugen
    GF 6600GT videokaart
    Router: Sweex Broadband Router
    Provider: @Home Breedband

    Ik heb de nVidia moederbord firewall uitgeschakeld, zo ziet het er nu uit.
    Ook de Router beschikt over een firewall, óók deze is uitgeschakeld, zie deze screenshot.

    De enige router ingeschakeld is de Windows Firewall.
    Ik heb de poort 6346 (zowel TCP als UDP) open gezet bij deze, zoals op deze screen te zien.
    Ook heb ik al dit aangevinkt: screenshot.

    Ook heb ik deze patch gedownload voor meer mogelijke connecties.

    Ook heb ik mijn poorten 'geforward' met mijn router, zoals je op deze screen kan zien.

    En zo zien mijn Shareaza instellingen er nu uit.

    Wanneer ik ten slotte deze poort test (op 6346) uitvoer krijg ik vervolgens dit bericht:

    [i:3593162c66]Resultaten
    TCP: De TCP verbinding heeft de wachttijd overschreden Mogelijke oorzaken zijn een 'stealth' firewall, of een slecht ingestelde router.
    UDP: Geen antwoord werd ontvangen van je client. Dit kan verschillende redenen hebben, zoals een slecht ingestelde router of firewall, of Shareaza loopt niet op deze poort, of is niet verbonden met de netwerken. [/i:3593162c66]

    Iemand die misschien dit probleem herkend en mij uit de brand kan helpen?

    Hartelijk dank,

    Paul

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.