Vraag & Antwoord

Beveiliging & privacy

SpySweeper

1 antwoord
  • Ik gebruik al geruime tijd Spy Sweeper. Eind deze maand loopt mijn abo af en kreeg van Webroot een aanbieding om een jaar te verlengen. Ik ben daar op ingegaan en ik heb volgens de regels de nieuwe versie geinstalleerd. Na de installatie lukte het me niet om het programma te activeren. Ik kon updates van de definities binnenhalen maar activatie lukt niet. Na een groot aantal mails met de helpdesk van Webroot met oplossingen die gingen van uitschakelen van firewall bij installatie tot het werken met een proxy ben ik nu zo ver dat het programma helemaal geen kontact met internet meer kan maken. Ik heb uiteindelijk de vorige versie, die nog ong. 3 weken werkt maar weer geinstalleerd. Met deze oude versie kan ik in elkgeval definities binnenhalen en mijn systeem beschermen. Mijn oude versie is 4.5.7 build 656 De nieuwe die niet geactiveerd kan worden is 4.5.9 build 709 Heeft iemand anders gelijkaardige problemen en/of een oplossing?

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.