Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Beveiliging & privacy

AVG verwijderen lukt niet

Anoniem
theplayer1
11 antwoorden
  • Ik had een free AVG virusscanner die nu verlopen is . Ik wil hem verwijderen via Software. Wat ik ook doe, ik krijg hem niet weg ,maar ben nu tegelijkertijd niet beschermd..! En ik heb al een worm via een USB.. Dus h-e-l-l-u-p !!

    Verwijderen mislukt

    Actie is mislukt voor registersleutel HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows: registersleutel maken….
    Error 0x80070005
  • Start eens op in safe mode, en probeer het dan nog eens. Je kunt voor de zekerheid de internetverbinding even kunnen verbreken.
  • Sorry…Waar zit dat?

    WORD-bestanden zijn nu niet meer te openen!! Melding :

    U ziet dit bericht omdat het bestand niet door een antivirusprogramma mag worden geopend ..(en dan een groot stuk tekst eronder, helaas niet te kopiëren)
  • Hier de complete tekst als je een WORD-bestand wilt openen:

    U ziet dit bericht omdat het bestand niet door een antivirusprogramma mag worden geopend. Dit kan een of twee oorzaken hebben. U moet het antivirusprogramma bijwerken (vanwege een compatibiliteitsprobleem met deze toepassing) of het bestand bevat een virus maar het antivirusprogramma kan het gevonden virus niet verwijderen of verwerken.

    In alle gevallen wordt het bestand dat u tracht te openen behandeld als een geïnfecteerd bestand totdat u de antivirussoftware hebt bijgewerkt met de laatste updates van de leverancier. Alle grote fabrikanten van antivirussoftware hebben updates vervaardigd om bekende compatibiliteitsproblemen met Office-toepassingen op te lossen. De fabrikanten leveren normaalgesproken ook virussignatuurbestanden die van internet kunnen worden gedownload en regelmatig moeten worden bijgewerkt om alle bekende virussoorten te kunnen opsporen.

    Als u dit probleem ondervindt op een computer waarop een nieuwe versie van de antivirussoftware recent van een cd-rom was geïnstalleerd, raden wij u aan om verbinding met internet te maken en de laatste updates van de fabrikant te downloaden.

    Als u dit probleem ondervindt op een computer waarop de laatste versie van de software is geïnstalleerd, alle signatuurbestanden up-to-date zijn en het bestand niet kan worden geopend (maar andere bestanden wel), is het bestand hoogstwaarschijnlijk besmet met een virus en kan het antivirusprogramma de infectie niet verwijderen.

    Het is ook mogelijk dat het bestand is beschadigd en niet kan worden verwerkt door de antivirussoftware of de betreffende Office-toepassing. In dit geval is het wellicht nodig om het bestand te herstellen met de herstelprogramma's die bij de toepassing horen (niet alle toepassingen beschikken over herstel- of reparatiemogelijkheden).

    Voor meer informatie over dit probleem raadpleegt u in de Microsoft Knowledge Base het artikel 835404.
  • Veilige modus / safe mode bereik je door tijdens het opstarten op F8 te drukken. Je krijgt dan een keuzemenu, met verschillende manieren om windows op te starten. Safe mode staat bovenaan. Windows wordt dan geladen met zo weinig mogelijk drivers en achtergrondsoftware.
  • [quote:531a8b5f81]Start eens op in safe mode[/quote:531a8b5f81]

    Geen enkel resultaat…!
  • http://wallingsupport.com/support/index.php?_m=knowledgebase&_a=viewarticle&kbarticleid=14

    of

    http://www.windowsbbs.com/other-software/74024-error-installing-avg-8-any-help.html
  • [quote:c4405aee01]
    http://wallingsupport.com/support/index.php?_m=knowledgebase&_a=viewarticle&kbarticleid=14

    of

    http://www.windowsbbs.com/other-software/74024-error-installing-avg-8-any-help.html[/quote:c4405aee01]

    Optie 1 had ik al gedaan! Geen resultaat dus.

    Optie 2 biedt geen nieuwe oplossingen.
  • boot eens met een CD op waar een virusscanner of zo op staat om onafhankelijk van het systeem een scanner te draaien of iets minder goed, hang de schijf even aan een anders systeem met een goede scanner.

    En… vermeld de volgende keer wat je al gedaan hebt ipv ons eerst dat te laten opschrijven…
  • [quote:4bb9eff506]hang de schijf even aan een anders systeem met een goede scanner.[/quote:4bb9eff506]

    Ik heb maar één pc.., helaas!

    Ik heb nu AVAST gedownload om in ieder geval beschermd te zijn tegen aanvallen en bij de eerste (zorvuldige) scan heeft hij op 24% al een Trojan horse te pakken….

    Bij het opstarten van Outlook krijg ik steevast 3 meldingen
    - De licentie is verlopen (van AVG)
    - dan: De invoegtoepassing C:\Progra~1\AVG\AVG8\avgxch32.dll kan niet worden geïnstalleerdof geladen. Dit probleem kan mogelijk worden opgelost door de optie Analyse en Herstel in het menu Help te gebruiken (NIET dus!!)
    - Die melding komt dan voor de 2e keer en dan zit ik pas in Outlook. Maar bij het openen van elke mail verschijnt die melding weer. Je word er gek van!

    Wat heb ik nog meer gedaan?
    -systeemherstel gedaan, maar daardoor kon ik WORD niet meer gebruiken. Dus weer teruggezet.
    - Via Uninstall proberen te verwijderen: lukt niet, ook niet via Software.
    Het is een programma dat ik nooit iemand zou aanbevelen! Pure ellende….
  • Installeer Free AVG8 opnieuw. (Met uitgeschakeld internet en Avast)
    Na de installatie weer naar software en verwijderen van AVG8, meestal lukt het dan wel.

    Edit:
    O ja, bij het installeren de Security Toolbar uitvinken, dus niet installeren.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.