Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Beveiliging & privacy

Hijackthis-logje

Abraham54
5 antwoorden
  • Ik moet er toch ook aan geloven.
    Wat proberen met mijn pc, start laatste tijd vaak niet op. Heb gescand met AVG en MBAM en wat trojans verwijderd, maar vraag me af of alles er af is:

    Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
    Scan saved at 22:21:48, on 6-12-2010
    Platform: Windows Vista SP2 (WinNT 6.00.1906)
    MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18975)
    Boot mode: Normal

    Running processes:
    C:\Windows\system32\Dwm.exe
    C:\Windows\system32\taskeng.exe
    C:\Windows\Explorer.EXE
    C:\Program Files\Windows Defender\MSASCui.exe
    C:\Program Files\Common Files\InterVideo\SchSvr\SchSvr.exe
    C:\Program Files\CyberLink\PowerDVD8\PDVD8Serv.exe
    C:\Program Files\CyberLink\Shared Files\brs.exe
    C:\Program Files\AVG\AVG8\avgtray.exe
    C:\Program Files\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
    C:\Windows\System32\drivers\Phibtn.exe
    C:\Windows\System32\drivers\Tray900.exe
    C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
    C:\Program Files\BOINC\boinctray.exe
    C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe
    C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe
    C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe
    C:\Windows\ehome\ehtray.exe
    C:\Program Files\Nokia\Nokia PC Suite 7\PCSuite.exe
    C:\Windows\ehome\ehmsas.exe
    C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\MSOSYNC.EXE
    C:\Program Files\Windows Media Player\wmpnscfg.exe
    C:\Program Files\MSN Toolbar\Platform\6.0.2156.0\mswinext.exe
    C:\Program Files\Windows Live\Contacts\wlcomm.exe
    C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
    C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
    C:\Program Files\Microsoft\Search Enhancement Pack\SCServer\SCServer.exe
    C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashUtil10l_ActiveX.exe
    C:\Windows\system32\SearchFilterHost.exe
    C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\HiJackThis.exe
    C:\Windows\system32\DllHost.exe

    R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = www.informatique.nl
    R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.nu.nl/
    R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = www.informatique.nl
    R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
    R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
    R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
    R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
    R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
    R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
    R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
    O1 - Hosts: ::1 localhost
    O2 - BHO: Adobe PDF Reader Help bij koppelingen - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
    O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Program Files\AVG\AVG8\avgssie.dll
    O2 - BHO: (no name) - {5C255C8A-E604-49b4-9D64-90988571CECB} - (no file)
    O2 - BHO: Search Helper - {6EBF7485-159F-4bff-A14F-B9E3AAC4465B} - C:\Program Files\Microsoft\Search Enhancement Pack\Search Helper\SEPsearchhelperie.dll
    O2 - BHO: Windows Live Aanmelden - Help - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
    O2 - BHO: SkypeIEPluginBHO - {AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
    O2 - BHO: URLRedirectionBHO - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office14\URLREDIR.DLL
    O2 - BHO: Bing Bar BHO - {d2ce3e00-f94a-4740-988e-03dc2f38c34f} - C:\Program Files\MSN Toolbar\Platform\6.0.2156.0
    pwinext.dll
    O2 - BHO: Ask Toolbar BHO - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - C:\Program Files\Ask.com\GenericAskToolbar.dll
    O2 - BHO: Java™ Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
    O2 - BHO: FlashFXP Helper for Internet Explorer - {E5A1691B-D188-4419-AD02-90002030B8EE} - C:\PROGRA~1\FlashFXP\IEFlash.dll
    O3 - Toolbar: Ask Toolbar - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - C:\Program Files\Ask.com\GenericAskToolbar.dll
    O3 - Toolbar: @C:\Program Files\MSN Toolbar\Platform\6.0.2156.0
    pwinext.dll,-100 - {8dcb7100-df86-4384-8842-8fa844297b3f} - C:\Program Files\MSN Toolbar\Platform\6.0.2156.0
    pwinext.dll
    O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] %ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCui.exe -hide
    O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [WinDVR SchSvr] "C:\Program Files\Common Files\InterVideo\SchSvr\SchSvr.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl8] "C:\Program Files\CyberLink\PowerDVD8\PDVD8Serv.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [PDVD8LanguageShortcut] "C:\Program Files\CyberLink\PowerDVD8\Language\Language.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [BDRegion] C:\Program Files\Cyberlink\Shared Files\brs.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [AVG8_TRAY] C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgtray.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [AppleSyncNotifier] C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleSyncNotifier.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAXPnP] C:\Program Files\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [Malwarebytes Anti-Malware (reboot)] "C:\Program Files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbam.exe"
    uncleanupscript
    O4 - HKLM\..\Run: [LogMeIn Hamachi Ui] "C:\Program Files\LogMeIn Hamachi\hamachi-2-ui.exe" –auto-start
    O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Default Manager] "C:\Program Files\Microsoft\Search Enhancement Pack\Default Manager\DefMgr.exe" -resume
    O4 - HKLM\..\Run: [PhiBtn] C:\Windows\System32\Drivers\PhiBtn.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [TrayMin900] C:\Windows\System32\Drivers\Tray900.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [boincmgr] "C:\Program Files\BOINC\boincmgr.exe" /a /s
    O4 - HKLM\..\Run: [boinctray] "C:\Program Files\BOINC\boinctray.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime
    O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [Malwarebytes' Anti-Malware (reboot)] "C:\Program Files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbam.exe"
    uncleanupscript
    O4 - HKLM\..\RunOnce: [Malwarebytes' Anti-Malware] C:\Program Files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe /install /silent
    O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
    O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background
    O4 - HKCU\..\Run: [ehTray.exe] C:\Windows\ehome\ehTray.exe
    O4 - HKCU\..\Run: [PC Suite Tray] "C:\Program Files\Nokia\Nokia PC Suite 7\PCSuite.exe" -onlytray
    O4 - HKCU\..\Run: [OfficeSyncProcess] C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\MSOSYNC.EXE
    O4 - HKCU\..\Run: [WebcamMaxAutoRun] "C:\Program Files\WebcamMax\WebcamMax.exe" -a
    O4 - HKCU\..\Run: [Pando Media Booster] C:\Program Files\Pando Networks\Media Booster\PMB.exe
    O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'LOCAL SERVICE')
    O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [WindowsWelcomeCenter] rundll32.exe oobefldr.dll,ShowWelcomeCenter (User 'LOCAL SERVICE')
    O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'NETWORK SERVICE')
    O8 - Extra context menu item: Add to Windows &Live Favorites - http://favorites.live.com/quickadd.aspx
    O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office14\EXCEL.EXE/3000
    O8 - Extra context menu item: E&xporteren naar Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
    O8 - Extra context menu item: Se&nd to OneNote - res:///105
    O9 - Extra button: Send to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll
    O9 - Extra 'Tools' menuitem: Se&nd to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll
    O9 - Extra button: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll
    O9 - Extra 'Tools' menuitem: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll
    O9 - Extra button: Skype add-on for Internet Explorer - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
    O9 - Extra 'Tools' menuitem: Skype add-on for Internet Explorer - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
    O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab
    O18 - Protocol: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - C:\Program Files\AVG\AVG8\avgpp.dll
    O18 - Protocol: skype-ie-addon-data - {91774881-D725-4E58-B298-07617B9B86A8} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
    O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
    O18 - Filter hijack: text/xml - {807573E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\OFFICE14\MSOXMLMF.DLL
    O20 - AppInit_DLLs: avgrsstx.dll
    O22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\Windows\system32\browseui.dll
    O23 - Service: Andrea ADI Filters Service (AEADIFilters) - Andrea Electronics Corporation - C:\Windows\system32\AEADISRV.EXE
    O23 - Service: Mobiel Apple apparaat (Apple Mobile Device) - Apple Inc. - C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
    O23 - Service: AVG8 E-mail Scanner (avg8emc) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgemc.exe
    O23 - Service: AVG8 WatchDog (avg8wd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgwdsvc.exe
    O23 - Service: Bonjour-service (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
    O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Macrovision Europe Ltd. - C:\Program Files\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
    O23 - Service: LogMeIn Hamachi 2.0 Tunneling Engine (Hamachi2Svc) - LogMeIn Inc. - C:\Program Files\LogMeIn Hamachi\hamachi-2.exe
    O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
    O23 - Service: iPod-service (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
    O23 - Service: Kaspersky Removal Tool v7.0.0.180_11.04.2008_23-40 - Unknown owner - C:\Users\Public\Desktop\Kaspersky Lab Tool\Kaspersky Removal Tool v7.0.0.180_11.04.2008_23-40.exe (file missing)
    O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
    O23 - Service: Nero BackItUp Scheduler 4.0 - Nero AG - C:\Program Files\Common Files\Nero\Nero BackItUp 4\NBService.exe
    O23 - Service: NMIndexingService - Unknown owner - C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe (file missing)
    O23 - Service: NVIDIA Driver Helper Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\Windows\system32
    vvsvc.exe
    O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\Windows\system32\PnkBstrA.exe
    O23 - Service: ServiceLayer - Nokia - C:\Program Files\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
    O23 - Service: NVIDIA Stereoscopic 3D Driver Service (Stereo Service) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\3D Vision
    vSCPAPISvr.exe
    O23 - Service: TomTomHOMEService - TomTom - C:\Program Files\TomTom HOME 2\TomTomHOMEService.exe
    O23 - Service: TVersityMediaServer - Unknown owner - C:\Program Files\TVersity\Media Server\MediaServer.exe


    End of file - 11848 bytes
  • Hoi Arjan, ik heb meteen eerst een vraag aan jou.

    Je log geeft aan dat je als antivirusprogramma AVG8 gebruikt.
    Is dat de betaalde, dan wel de gratis versie?


    [b:e909e94d4d]N.B.: Vista- en Windows 7 gebruik(st)ers starten alle hier vermelde tools middels rechtsklikken
    en dan kiezen zij voor Als Administrator uitvoeren.[/b:e909e94d4d]


    [b:e909e94d4d]Stap •1•[/b:e909e94d4d][/color:e909e94d4d]

    Download en gebruik de [b:e909e94d4d]ASK Toolbar Remover[/b:e909e94d4d]: http://www.chip.de/downloads/ASK-Toolbar-Remover_43117721.html


    [b:e909e94d4d]Stap •2•[/b:e909e94d4d][/color:e909e94d4d]

    Schakel tijdelijk Windows Defender uit
    Want deze kan voor stoorzender spelen bij het fixen met HJT (de fix terug ongedaan maken)

    [list:e909e94d4d][*:e909e94d4d] Open Windows Defender > Klik op Tools
    [*:e909e94d4d] Klik "General Settings" of Options
    [*:e909e94d4d] Scroll naar "Real Time Protection Options"
    [*:e909e94d4d] Haal het vinkje weg bij "Turn on Real Time Protection (recommended)" > Klik "Save"
    [*:e909e94d4d]Sluit Windows Defender
    (als de problemen over zijn, logje weer schoon verklaard is, kan je 'm weer aanzetten)[/list:u:e909e94d4d]
    [b:e909e94d4d]Stap •3•[/b:e909e94d4d][/color:e909e94d4d]
    sluit alle openstaande vensters - behalve dit venster, dat je sluit voor het moment, dat je op de knop [b:e909e94d4d]Fix checked[/b:e909e94d4d] klikt!


    Start nu HijackThis en klik op de knop [b:e909e94d4d]Do a Scan only,

    O2 - BHO: Ask Toolbar BHO - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - C:\Program Files\Ask.com\GenericAskToolbar.dll
    O3 - Toolbar: Ask Toolbar - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - C:\Program Files\Ask.com\GenericAskToolbar.dll[/b:e909e94d4d]
    [list:e909e94d4d][*:e909e94d4d] zet een vinkje voor die regel(s) welke met de bovenstaande regels corresponderen
    [*:e909e94d4d] Sluit nu de webbrowser en vervolgens klik je daarna op de knop [b:e909e94d4d]Fix checked[/b:e909e94d4d]
    [*:e909e94d4d] Klik hierna HijackThis op uit.[/list:u:e909e94d4d]

    [b:e909e94d4d]Stap •4•[/b:e909e94d4d][/color:e909e94d4d]

    Typ in de zoekregel direkt boven de Startknop [b:e909e94d4d]mrt[/b:e909e94d4d].
    Bovenaan het startmenu klik je met rechts op de snelkoppeling van MRT en kies je voor Uitvoeren als administrator.
    MRT is het windows eigen Malicious Removal Tool.
    Laat de instelling op Snelle scan staan en kies scannen!


    [b:e909e94d4d]Stap •5•[/b:e909e94d4d][/color:e909e94d4d]

    M.
    [list:e909e94d4d][*:e909e94d4d] Klik eerst op de tab 'Update'.
    [*:e909e94d4d] Klik vervolgens op de knop 'Controleer op updates'.
    [*:e909e94d4d] Indien een nieuwe versie van MBAM wordt aangeboden - ga hiermee akkoord.
    [*:e909e94d4d] Nadat MBAM vernieuwd is eerst weer de updatecyclus opstarten.
    [*:e909e94d4d] Daarna kies je voor 'Snelle Scan'[/list:u:e909e94d4d]
    [list:e909e94d4d][*:e909e94d4d] Indien de scan voltooid is, klik dan op de knop 'OK'.
    [*:e909e94d4d] Klik daarna op de knop 'Bekijk Resultaten' om de resultaten te zien.
    [*:e909e94d4d] Zorg ervoor, dat alles aangevinkt is.
    [*:e909e94d4d] Vervolgens klik je op: 'Verwijder geselecteerde'.
    [*:e909e94d4d] Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten.[/list:u:e909e94d4d]
    [list:e909e94d4d][*:e909e94d4d] Het log wordt automatisch bewaard door 'MBAM en dat kan je terugvinden door op de tab 'Logs' te klikken in 'MBAM'.[/list:u:e909e94d4d]
    [list:e909e94d4d][*:e909e94d4d] Indien 'MBAM' moeilijkheden heeft met het verwijderen van bepaalde bestanden zal het enkele meldingen geven – dan telkens op 'OK' klikken!
    [*:e909e94d4d] Daarna zal 'MBAM' vragen om de Computer opnieuw op te starten - dus sta toe dat de computer opnieuw opgestart wordt.[/list:u:e909e94d4d]

    [b:e909e94d4d]Stap •6•[/b:e909e94d4d][/color:e909e94d4d]

    [b:e909e94d4d]Download TFC naar je bureaublad (klick) [/b:e909e94d4d]
    N.B.: Gebruikers van Windows Vista en Windows 7 starten het tool middels rechtsklik en daarbij dan kiezend voor Als Administrator uitvoeren!
    [list:e909e94d4d][*:e909e94d4d] Klik/dubbelklik op [b:e909e94d4d]TFC.exe[/b:e909e94d4d] om het programma te starten.
    [*:e909e94d4d] Niet schrikken - het tool sluit alle lopende programma's - ergo: verzeker je dus ervan, dat je werk al is opgeslagen!
    [*:e909e94d4d] Vervolgens klik je op de knop [b:e909e94d4d]Start[/b:e909e94d4d] om de scan te starten. Deze scan kan kort of langer duren, wees geduldig en laat TFC zijn taak doen en wacht to TFC klaaar is.
    [*:e909e94d4d] Indien TFC klaar is, dan komt de melding dat de computer opnieuw opgestart wordt.
    [*:e909e94d4d] Gebeurt het afsluiten niet automatisch, start dan zelf de computer opnieuw op.
    [*:e909e94d4d] Noot: TFC vertoont geen log![/list:u:e909e94d4d]


    [b:e909e94d4d]Stap •7•[/b:e909e94d4d][/color:e909e94d4d]

    [b:e909e94d4d]Hierna post je de inhoud van de volgende logs:[/b:e909e94d4d]
    [list:e909e94d4d][*:e909e94d4d] een nieuw Hijackthis-log
    [*:e909e94d4d] MBAM scanlog[/list:u:e909e94d4d]
    [list:e909e94d4d][b:e909e94d4d]Tevens een Uninstall-lijst posten:[/b:e909e94d4d]
    [*:e909e94d4d] start HijackThis,
    [*:e909e94d4d] klik op de knop [b:e909e94d4d]Open the Misc Tools section[/b:e909e94d4d],
    [*:e909e94d4d] klik op de knop [b:e909e94d4d]Open Uninstall Manager[/b:e909e94d4d]
    [*:e909e94d4d] Klik op de knop [b:e909e94d4d]Save[/b:e909e94d4d].[/list:u:e909e94d4d]
  • Alles uitgevoerd zoals beschreven.
    Tot de laatste stap, TFC. Toen ging alles mis. TFC liep vast.
    PC moeten rebooten, bij opstarten BSOD tot meerdere malen toe, systeemherstel uit proberen te voeren, na 3 keer eindelijk weer opgestart.
    En wederom kreeg ik een melding van een bestand op mijn desktop wat ik niet op mijn desktop kan vinden… Zelfde bestand wat al een paar keer naar voren is gekomen, maar ik nog nooit heb zien staan op desktop.
    Nu maar een backup maken van mijn bestanden, ik durf het niet meer aan mijn pc nog uit te zetten voor alles veilig is. Na de backup Windows opnieuw installeren.
    Toch thanx voor de hulp.
  • Hoi Arjan, dat betekent feitelijk dat er iets diep in jouw Windows zat!

    En wat betreft mijn vraag over de gebruikte AV.

    Indien het het AVG Free is, schakel dan over op of Avast 5 Free of Avira Antivir Free.
  • Thanx, ik ga over op Avast als mijn pc opnieuw geinstalleerd is.
    Zal pas het weekend worden voor ik aan de slag ga.
    Hopelijk is dan alles opgelost.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.