Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Beveiliging & privacy

Windows 7 Home Premium 32 bits wil niet upgraden

None
46 antwoorden
  • Als ik naar Windows Update ga zie ik om te beginnen als een rood logo ipv groene. Klik ik toch op zoeken naar updates krijg ik de volgende melding: "Er kan momenteel niet naar updates worden gezocht, omdat de Windows Update-service niet actief is. U moet uw computer opnieuw opstarten."

    Herstarten helpt dus voor geen meter. Daarna ben ik naar de site van MS gegaan om daar de googlen voor dit probleem en kreeg als eerste FixIt voor mijn neus die ik uitgevoerd heb en die uiteindelijk aangeeft dat het probleem is verholpen. Niets is minder waar en wederom hielp herstarten ook niet.

    Verder gezocht op de site van MS en kwam toen een drietal oplossingen tegen die allemaal op .msc (sorry, programmanamen vergeten te noteren) maar ook die oplossingen bieden geen soelaas.

    Ook systeemherstel uitgevoerd tot begin maart maar de melding blijft komen ondanks ik in april op de betreffende desktop de updates voor Windows wel heb kunnen installeren. Ook het terugzetten van een image van 28 maart bied geen soelaas.

    Ook andere programma's, Adobe en NVidia, hebben vanmiddag updates uitgevoerd en zonder problemen.

    En het wordt nog gekker want hijack draait wel maar krijg dan weer vage melding dat het niet in een bestand gezet kan worde.

    Wie o wie heeft er raad? Zijn er alternatieven voor Hijack?
  • Windows Vista of windows 7?>

    Heb je in Services soms te veel onderdelen uitgeschakeld?
  • Sorry, Windows 7

    Alle services zijn aangevinkt maar zie wel dat er een aantal zijn gestopt waarvan de updater er één is.
  • Doe het volgende: download Farbar Service Scanner
    Zorg ervoor dat het tool vervolgens op het buraublad geplaatst wordt.

    [b:7e42f332b2]"Farbar Service Scanner" gebruiken[/b:7e42f332b2]:
    [list:7e42f332b2][*:7e42f332b2] [b:7e42f332b2]Sluit nu eerst alle nog openstaande programmavensters![/color:7e42f332b2][/b:7e42f332b2]
    [list:7e42f332b2][*:7e42f332b2][b:7e42f332b2]Windows 2000[/color:7e42f332b2][/b:7e42f332b2] en [b:7e42f332b2]Windows XP[/b:7e42f332b2][/color:7e42f332b2]: start het tool middels dubbelklik op "FSS.exe".
    [*:7e42f332b2][b:7e42f332b2]Windows Vista[/b:7e42f332b2][/color:7e42f332b2] en [b:7e42f332b2]Windows 7[/b:7e42f332b2][/color:7e42f332b2]: start het tool middels rechtsklik op "FSS.exe" en dan kiezen voor [b:7e42f332b2]Als Administrator uitvoeren[/b:7e42f332b2].[/list:u:7e42f332b2][/list:u:7e42f332b2]

    [list:7e42f332b2][*:7e42f332b2]Zorg er voor dat het volgende onderdeel is aangevinkt:
    [list:7e42f332b2][*:7e42f332b2]Internet Services
    [*:7e42f332b2]Windows Firewall
    [*:7e42f332b2]System Restore
    [*:7e42f332b2]Security Center[/list:u:7e42f332b2]
    [*:7e42f332b2]Windows Update
    [*:7e42f332b2]Klik nu op de knop "Scan".
    [*:7e42f332b2]Aansluitend wordt een log aangemaakt (FSS.txt) in de zelfde map waar "FSS.exe" in zit.
    [*:7e42f332b2]Kopieer en plak de inhoud van het log in jouw volgende bericht.[/list:u:7e42f332b2]
  • Farbar Service Scanner Version: 27-05-2012
    Ran by Piet (administrator) on 31-05-2012 at 12:47:13
    Running from "C:\Users\Piet\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\1ENWY1KT"
    Microsoft Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (X86)
    Boot Mode: Normal
    ****************************************************************

    Internet Services:
    ============

    Connection Status:
    ==============
    Localhost is accessible.
    LAN connected.
    Google IP is accessible.
    Yahoo IP is accessible.


    Windows Firewall:
    =============

    Firewall Disabled Policy:
    ==================
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\DomainProfile]
    "EnableFirewall"=DWORD:0
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\StandardProfile]
    "EnableFirewall"=DWORD:0
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\PublicProfile]
    "EnableFirewall"=DWORD:0


    System Restore:
    ============

    System Restore Disabled Policy:
    ========================


    Action Center:
    ============

    File Check:
    ========
    C:\Windows\system32
    sisvc.dll => MD5 is legit
    C:\Windows\system32\Drivers
    siproxy.sys => MD5 is legit
    C:\Windows\system32\dhcpcore.dll => MD5 is legit
    C:\Windows\system32\Drivers\afd.sys => MD5 is legit
    C:\Windows\system32\Drivers\tdx.sys => MD5 is legit
    C:\Windows\system32\Drivers\tcpip.sys => MD5 is legit
    C:\Windows\system32\dnsrslvr.dll => MD5 is legit
    C:\Windows\system32\mpssvc.dll => MD5 is legit
    C:\Windows\system32\bfe.dll => MD5 is legit
    C:\Windows\system32\Drivers\mpsdrv.sys => MD5 is legit
    C:\Windows\system32\SDRSVC.dll => MD5 is legit
    C:\Windows\system32\vssvc.exe => MD5 is legit
    C:\Windows\system32\wscsvc.dll => MD5 is legit
    C:\Windows\system32\wbem\WMIsvc.dll => MD5 is legit
    C:\Windows\system32\svchost.exe => MD5 is legit
    C:\Windows\system32\rpcss.dll => MD5 is legit


    **** End of log ****
  • komt nieuwe foutje
  • Farbar Service Scanner Version: 27-05-2012
    Ran by Piet (administrator) on 31-05-2012 at 12:55:37
    Running from "C:\Users\Piet\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\1ENWY1KT"
    Microsoft Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (X86)
    Boot Mode: Normal
    ****************************************************************

    Internet Services:
    ============

    Connection Status:
    ==============
    Localhost is accessible.
    LAN connected.
    Google IP is accessible.
    Yahoo IP is accessible.


    Windows Firewall:
    =============

    Firewall Disabled Policy:
    ==================
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\DomainProfile]
    "EnableFirewall"=DWORD:0
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\StandardProfile]
    "EnableFirewall"=DWORD:0
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\PublicProfile]
    "EnableFirewall"=DWORD:0


    System Restore:
    ============

    System Restore Disabled Policy:
    ========================


    Action Center:
    ============

    Windows Update:
    ============

    Windows Autoupdate Disabled Policy:
    ============================


    File Check:
    ========
    C:\Windows\system32
    sisvc.dll => MD5 is legit
    C:\Windows\system32\Drivers
    siproxy.sys => MD5 is legit
    C:\Windows\system32\dhcpcore.dll => MD5 is legit
    C:\Windows\system32\Drivers\afd.sys => MD5 is legit
    C:\Windows\system32\Drivers\tdx.sys => MD5 is legit
    C:\Windows\system32\Drivers\tcpip.sys => MD5 is legit
    C:\Windows\system32\dnsrslvr.dll => MD5 is legit
    C:\Windows\system32\mpssvc.dll => MD5 is legit
    C:\Windows\system32\bfe.dll => MD5 is legit
    C:\Windows\system32\Drivers\mpsdrv.sys => MD5 is legit
    C:\Windows\system32\SDRSVC.dll => MD5 is legit
    C:\Windows\system32\vssvc.exe => MD5 is legit
    C:\Windows\system32\wscsvc.dll => MD5 is legit
    C:\Windows\system32\wbem\WMIsvc.dll => MD5 is legit
    C:\Windows\system32\wuaueng.dll => MD5 is legit
    C:\Windows\system32\qmgr.dll => MD5 is legit
    C:\Windows\system32\es.dll => MD5 is legit
    C:\Windows\system32\cryptsvc.dll => MD5 is legit
    C:\Windows\system32\svchost.exe => MD5 is legit
    C:\Windows\system32\rpcss.dll => MD5 is legit


    **** End of log ****
  • We gaan beginnen:

    [b:36929f2f07]Welk programma[/b:36929f2f07]: [b:36929f2f07]Malwarebytes MBAM[/b:36929f2f07][/color:36929f2f07]
    [b:36929f2f07]Waarvoor/waarom[/b:36929f2f07]: specialistische scanner om Windows snel te onderzoeken op- en te ontdoen van spy- & malware.
    [b:36929f2f07]Moeilijkheidsgraad[/b:36929f2f07]: geen.

    [b:36929f2f07]Download Malwarebytes MBAM via één van deze locaties[/b:36929f2f07]:
    [list:36929f2f07][*:36929f2f07][b:36929f2f07]Softpedia.com[/b:36929f2f07][*:36929f2f07][b:36929f2f07]Majorgeeks.com[/b:36929f2f07][/list:u:36929f2f07]
    [b:36929f2f07]Allereerst[/b:36929f2f07]:[list:36929f2f07][*:36929f2f07] Al meteen na de installatie wil 'MBAM' zijn database opwaarderen – toestaan dus.
    [*:36929f2f07] Ook bij herhaald gebruik: eerst 'MBAM' updaten via de tab 'Update'![/list:u:36929f2f07]
    [b:36929f2f07]Malwarebytes MBAM opstarten[/b:36929f2f07]:
    [list:36929f2f07][*:36929f2f07] [b:36929f2f07]Sluit nu eerst alle nog openstaande programmavensters![/color:36929f2f07][/b:36929f2f07]
    [list:36929f2f07][*:36929f2f07][b:36929f2f07]Windows 2000[/color:36929f2f07][/b:36929f2f07] en [b:36929f2f07]Windows XP[/b:36929f2f07][/color:36929f2f07]: start MBAM middels dubbelklik op de snelkoppeling.
    [*:36929f2f07][b:36929f2f07]Windows Vista[/b:36929f2f07][/color:36929f2f07] en [b:36929f2f07]Windows 7[/b:36929f2f07][/color:36929f2f07]: start MBAM middels rechtsklik op de snelkoppeling en dan kiezen voor Als Administrator uitvoeren.[/list:u:36929f2f07][/list:u:36929f2f07]
    [list:36929f2f07][*:36929f2f07][b:36929f2f07]Let op:[/b:36929f2f07]
    [list:36929f2f07][*:36929f2f07]Malwarebytes verstrekt nu de volledige versie van MBAM.
    [*:36929f2f07]Bij de eerstse start kijg je de mogelijkheid de volledige versie tijdelijk te gebruiken of de gratis versie.
    [*:36929f2f07]Onafhankelijk van welke antivirusprogramma in jouw Windows adviseer ik dan de optie "Weigeren" te gebruiken.
    [*:36929f2f07]Zodoende zal MBAM als gratis versie verder te gebruiken zijn[/list:u:36929f2f07]
    [img:36929f2f07]http://img30.imageshack.us/img30/3928/mbam2.png[/img:36929f2f07]

    [*:36929f2f07][b:36929f2f07]Doe ook nog het volgende:[/b:36929f2f07]
    [list:36929f2f07][*:36929f2f07]Zodra het programma gestart is, ga dan naar het tabblad "[b:36929f2f07]Instellingen[/b:36929f2f07]".
    [*:36929f2f07]Vink hier aan: "[b:36929f2f07]Sluit Internet Explorer tijdens verwijdering van malware[/b:36929f2f07]".[/list:u:36929f2f07][/list:u:36929f2f07]

    [b:36929f2f07]Scannen[/b:36929f2f07]:
    [list:36929f2f07][*:36929f2f07] Bij het starten van 'MBAM' kies je voor 'Snelle Scan'.
    [*:36929f2f07]Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig. Indien de scan voltooid is, klik dan op de knop 'OK'.
    [*:36929f2f07]Klik daarna op de knop 'Bekijk Resultaten' om de resultaten te zien.[/list:u:36929f2f07]
    [b:36929f2f07]Infecties gevonden[/b:36929f2f07]:
    [list:36929f2f07][*:36929f2f07]Klik nu eerst op OK om de melding weg te klikken
    [*:36929f2f07]Klik vervolgens rechtsonder op de knop Bekijk resultaten.
    [*:36929f2f07]Zorg er nu voor dat alle gevonden infecties aangevinkt zijn, en klik linksonder op Verwijder geselecteerde.
    [*:36929f2f07]Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten.
    [*:36929f2f07]Indien 'MBAM' moeilijkheden heeft met het verwijderen van bepaalde bestanden zal het enkele meldingen geven – dan telkens op 'OK' klikken!
    [*:36929f2f07]Daarna zal 'MBAM' vragen om de Computer opnieuw op te starten - dus sta toe dat de computer opnieuw opgestart wordt.[/list:u:36929f2f07]
    [b:36929f2f07]MBAM-Log[/b:36929f2f07]:
    [list:36929f2f07][*:36929f2f07] Het log wordt automatisch bewaard door 'MBAM en dat kan je terugvinden door in het hoofdmenu van MBAM op de tab 'Logbestanden' te klikken'.[/list:u:36929f2f07]
    [b:36929f2f07]Post aansluitend in je volgende bericht de inhoud van het MBAM-log.[/b:36929f2f07]
  • Malwarebytes Anti-Malware 1.61.0.1400
    www.malwarebytes.org

    Databaseversie: v2012.05.31.03

    Windows 7 Service Pack 1 x86 NTFS
    Internet Explorer 9.0.8112.16421
    Piet :: PIET-PC [administrator]

    31-5-2012 16:49:43
    mbam-log-2012-05-31 (16-49-43).txt

    Scantype: Snelle scan
    Ingeschakelde scanopties: Geheugen | Opstartitems | Register | Bestanden en mappen | Heuristiek/Extra | Heuristiek/Shuriken | PUP | PUM
    Uitgeschakelde scanopties: P2P
    Objecten gescand: 221356
    Verstreken tijd: 4 minuut/minuten, 50 seconde(n)

    Geheugenprocessen gedetecteerd: 0
    (Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)

    Geheugenmodulen gedetecteerd: 0
    (Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)

    Registersleutels gedetecteerd: 0
    (Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)

    Registerwaarden gedetecteerd: 0
    (Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)

    Registerdata gedetecteerd: 0
    (Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)

    Mappen gedetecteerd: 0
    (Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)

    Bestanden gedetecteerd: 0
    (Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)

    (einde)
  • Kijk nu eens hier en doe die fix: http://support.microsoft.com/mats/windows_update/nl

    Laat weten of het geholpen heeft.
  • Helaas heeft het niet geholpen. Die fixit heb ik bij nader inmzien ook al eerder gedraait. Komt wel melding dar de updateservice is hersteld maar het probleem blijft.
  • Doe het volgende:

    [b:cfe415ca1d]Welk programma[/b:cfe415ca1d]: Speccy van Piriform
    [b:cfe415ca1d]Waarvoor/waarom[/b:cfe415ca1d]: specialistisch tool om een grondige analyse van jouw Windows PC te geven.
    [b:cfe415ca1d]Moeilijkheidsgraad[/b:cfe415ca1d]: geen.
    [b:cfe415ca1d]Download: Speccy[/b:cfe415ca1d]

    Bij de installatie van "Speccy" wordt gevraagd om de Google Chrome webbrowser mee te installeren.
    Indien je dit niet wenst, verwijder dan de vinkjes.

    [b:cfe415ca1d]Speccy van Piriform opstarten[/b:cfe415ca1d]:
    [list:cfe415ca1d][*:cfe415ca1d]Windows 2000[/color:cfe415ca1d] en Windows XP[/color:cfe415ca1d]: start "Speccy" middels dubbelklikken.
    [*:cfe415ca1d]Windows Vista[/color:cfe415ca1d] en Windows 7[/color:cfe415ca1d]: start "Speccy" middels rechtsklik en dan kiezen voor[b:cfe415ca1d] Als Administrator uitvoeren[/b:cfe415ca1d].[/list:u:cfe415ca1d]

    [b:cfe415ca1d]Speccy van Piriform gebruiken[/b:cfe415ca1d]:
    [list:cfe415ca1d][*:cfe415ca1d]nadat de analyse van Windows klaar is, plaatst "Speccy" de uitkomst daarvan in een nieuw venster.
    [*:cfe415ca1d]Klik nu in de menubalk op Bestand(File) en kies voor Publiceren(Publish Snapshot)
    [*:cfe415ca1d]Bevestig het publiceren door JA(Yes) te klikken.
    [*:cfe415ca1d][b:cfe415ca1d]Nu zal jouw webbrowser zich openen op de nieuwe webpagina waar het gehele scanlog staat.
    [*:cfe415ca1d]Kopieer nu de link van die pagina en plak die link in jouw volgende bericht.[/color:cfe415ca1d][/b:cfe415ca1d][/list:u:cfe415ca1d]
  • http://speccy.piriform.com
    esults/bM6UkTQ7CQri7k3stonDsKM
  • http://speccy.piriform.com
    esults/bM6UkTQ7CQri7k3stonDsKM
  • Kijk in Services of de [b:5dc6a72363]Distributed Transaction Coordinator[/color:5dc6a72363][/b:5dc6a72363] op Handmatig staat.

    Dat is de standaardinstelling ervoor.
    Indien er dus dus een andere instelling staat, dit dan veranderen.
  • Aangepast op handmatig. PC herstart en bij controle is deze service weer gestopt
  • Wat gebeurd er nu als je naar [b:817198a5e1]Start\Alle programma's\Windows update[/color:817198a5e1][/b:817198a5e1] gaat.
  • Helaas het probleem blijft bestaan. En is het correct dat in services windows update op automatisch staat?
  • Ja, dat is normaal.

    [b:5065bf931b]Welk programma[/b:5065bf931b]: [b:5065bf931b]Emsisoft Emergency Kit 1.0[/b:5065bf931b][/color:5065bf931b]
    [b:5065bf931b]Waarvoor/waarom[/b:5065bf931b]: Detecteert en verwijdert malware
    [b:5065bf931b]Moeilijkheidsgraad[/b:5065bf931b]: geen.
    Download: [b:5065bf931b]Emsisoft Emergency Kit[/color:5065bf931b][/b:5065bf931b]

    [b:5065bf931b]Opmerkingen[/b:5065bf931b]:[list:5065bf931b][*:5065bf931b]de download is gecomprimeerd, pak EmsisoftEmergencyKit.zip uit en plaats de nieuwe map op het bureaublad.
    [*:5065bf931b]Alle openstaande programma's en webpagina's dienen afgesloten te zijn.[/list:u:5065bf931b]

    [b:5065bf931b]Emsisoft Emergency Kit opstarten[/b:5065bf931b] door de map "[b:5065bf931b]EmsisoftEmergencyKit[/b:5065bf931b]" te openen
    [list:5065bf931b][list:5065bf931b][*:5065bf931b][b:5065bf931b]Windows 2000[/color:5065bf931b][/b:5065bf931b] en [b:5065bf931b]Windows XP[/b:5065bf931b][/color:5065bf931b]: dubbelklik op "Start.exe".
    [*:5065bf931b][b:5065bf931b]Windows Vista[/b:5065bf931b][/color:5065bf931b] en [b:5065bf931b]Windows 7[/b:5065bf931b][/color:5065bf931b]: via rechtsklik op "Start.exe" en kies voor "Als Administrator uitvoeren".[/list:u:5065bf931b][/list:u:5065bf931b]

    [b:5065bf931b]Scannen[/b:5065bf931b]:
    [list:5065bf931b][*:5065bf931b] Klik nu in het keuzescherm op "[b:5065bf931b]Emergency Kit Scanner[/b:5065bf931b]" en aansluitend komt dan de melding,
    dat het is aanbevolen om eerst te updaten.

    [img:5065bf931b]http://www.imgdumper.nl/uploads5/4f8d1a3bd534a/4f8d1a3bd3fbd-EmsisoftEK11.jpg[/img:5065bf931b]


    [*:5065bf931b]Doe dit dan ook door te klikken op "[b:5065bf931b]Ja[/b:5065bf931b]"
    [*:5065bf931b]Wanneer het updaten gereed is volgt de melding "[b:5065bf931b]Update proces is succesvol afgerond[/b:5065bf931b]"
    [*:5065bf931b]Klik nu op"[b:5065bf931b]Menu[/b:5065bf931b]" en dan op "[b:5065bf931b]Scan PC[/b:5065bf931b]"
    [*:5065bf931b] Selecteer de optie "[b:5065bf931b]Diep[/b:5065bf931b]" als deze niet standaard al zo is ingesteld.
    [*:5065bf931b] Klik aansluitend op de knop "[b:5065bf931b]Scan[/b:5065bf931b]"
    [list:5065bf931b][*:5065bf931b]Wees geduldig en doe verder niets met de computer gedurende de scan,
    daar de scan geruime tijd kan duren.[/list:u:5065bf931b]
    [*:5065bf931b] Het venster met de waarschuwing over een verhoogd risico kan gesloten worden, wanneer de scan gereed is.


    [*:5065bf931b] Zorg ervoor dat alle gevonden items zijn aangevinkt en klik dan op de knop "[b:5065bf931b]Verwijder geselecteerde[/b:5065bf931b]" - dan zal de volgende melding komen:

    [img:5065bf931b]http://www.imgdumper.nl/uploads5/4f8d1a4d63784/4f8d1a4d61ffa-EmsisoftEK2.jpg[/img:5065bf931b]


    [*:5065bf931b]Klik aansluitend dus op "[b:5065bf931b]Ja[/b:5065bf931b]"
    [*:5065bf931b] Wanneer het verwijderen klaar is, klik dan op de knop "[b:5065bf931b]View report[/b:5065bf931b]" en selecteer het tekstbestand van deze scan met de naam zoals: [b:5065bf931b]a2scan_110730-111615.txt[/b:5065bf931b]
    [*:5065bf931b] Plaats de inhoud van dat LOG bestand straks in het nieuwe bericht.[/list:u:5065bf931b]
    [b:5065bf931b]Notabene:[/b:5065bf931b][/color:5065bf931b] Herstart nu de computer.
  • Emsisoft Emergency Kit - Versie 1.0
    Laatste Update: 1-6-2012 15:03:55

    Scaninstellingen:

    Scantype: Diepe Scan
    Objecten: Geheugen, Sporen, Cookies, C:\, D:\
    Scan archieven: Aan
    Heuristieken: Uit
    ADS Scan: Aan

    Scan gestart: 1-6-2012 15:04:28

    C:\Users\Piet\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\wqub8d8c.default\cookies.sqlite:1310637245168000 Ontdekt: Trace.TrackingCookie.statse.webtrendslive!A2
    C:\Users\Piet\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\wqub8d8c.default\cookies.sqlite:1322050100608000 Ontdekt: Trace.TrackingCookie.nl.sitestat.com!A2
    C:\Users\Piet\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\wqub8d8c.default\cookies.sqlite:1322050100608001 Ontdekt: Trace.TrackingCookie.nl.sitestat.com!A2

    Gescand

    Bestanden: 253023
    Sporen: 409585
    Cookies: 163
    Processen: 75

    Gevonden

    Bestanden: 0
    Sporen: 0
    Cookies: 3
    Processen: 0
    Registersleutels: 0

    Scan Geëindigd: 1-6-2012 16:36:26
    Scantijd: 1:31:58

    C:\Users\Piet\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\wqub8d8c.default\cookies.sqlite:1322050100608000 Verwijderd Trace.TrackingCookie.nl.sitestat.com!A2
    C:\Users\Piet\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\wqub8d8c.default\cookies.sqlite:1322050100608001 Verwijderd Trace.TrackingCookie.nl.sitestat.com!A2
    C:\Users\Piet\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\wqub8d8c.default\cookies.sqlite:1310637245168000 Verwijderd Trace.TrackingCookie.statse.webtrendslive!A2

    Verwijderd

    Bestanden: 0
    Sporen: 0
    Cookies: 3

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.