Vraag & Antwoord

Beveiliging & privacy

bitdefender problemen?

18 antwoorden
  • Ik heb de evaluatieversie van Bitdefender geinstalleerd. Deze heeft keurig het vorige anti-virus programma (Avira Free Anti-virus) verwijderd. Ik heb ook Online Armor op deze laptop geinstalleerd; deze werd niet door Bitdefender verwijderd. Nu kan ik niet op dit forum komen; de pagina wordt niet volledig geladen. Na het uitschakelen van Online Armor kan ik wel de gehele forumpagina laden en werkt alles als vanouds. Online Armor maar verwijderen van het systeem? Beschermt Bitdefender het systeem afdoende? Alvast bedankt voor de reacties!
  • Veel problemen met Bitdefender!!!!!! Online Armor uitschakelen hielp niets. Ik kon deze (forum computertotaal)pagina niet in Firefox laden. Ook na 30 minuten wachten laadde de pagina niet. Ik heb Bitdefender weer van het systeem verwijderd en Avira Free Antivir wederom geinstalleerd en Online Armor weer ingeschakeld. De laptop werkt nu weer als vanouds (=prima)!!
  • Welke versie van Bitdefender 2013 heb jij geïnstalleerd? Indien dat de Internet-Security set is - dan OnlineArmor subiet verwijderen, dan wel compleet deaktiveren. Want anders is er behoorlijk conflict aanwezig tussen de firewall van Bitdefender en OnlineArmor en dat weer is niet bevorderlijk voor de veiligheid!
  • Oke, ik ga de Online Armor eerst deinstalleren van het systeem. Daarna nogmaals Bitdefender installeren. Laat nog weten hoe het gegaan is.
  • Ik heb de Online Firewall gedeinstalleerd. Tevens Avira gedeinstalleerd en TFC de restjes laten opruimen en de laptop opnieuw opgestart. Daarna de evaluatieversie van Bitdefender Internet Security geinstalleerd en de laptop draait prima!!!! De Windows Firewall en Windows Defender heb ik bij Services uitgeschakeld. Heb ik de laptop nu zo goed mogelijk beveiligd of moet ik hiervoor nog iets anders installeren?
  • Ja, dat is prima zo. Heb je Bitdefender inmiddels een systeemscan laten doen?
  • Systeemscan uit laten voeren door Bitdefender --> alles oke!!!! Dank voor je adviezen!!!!!!!
  • Graag gedaan. En een vraag: hoe denk jij over deze antiviruscombinatie? Want in ben er zeer positief over.
  • Ik vind deze antiviruscombinatie van Bitdefender tot nu toe (vanochtend pas geinstalleerd) goed werken. Wel vind ik het vreemd dat je na iedere update (dus elk uur) het systeem opnieuw moet opstarten. Er staat dan een rode een in het infovenster van Bitdefender. Wat ik erg positief vind is dat het internetbankieren zo goed geregeld is.
  • Welnu, dan kan dat liggen aan het feit dat de software nog maar net is geïnstalleerd. Want die meldingen zijn bij mij nu zeldzaam!
  • [quote:555e15edc9] Ff ter info Dat had ik ook, dat ik dan weer opnieuw moest opstarten.[/quote:555e15edc9]
  • @ Abraham 54: Dank voor je reactie. Ik wacht nog even af hoe het programma zich verder gedraagt. Vandaar dat ik de evaluatieversie heb geinstalleerd.
  • Als ik gebruik maak van Bitdefender Safepay is mijn bureaubladachtergrond weg wanneer ik met internetbankieren stop. Tevens flitst het scherm als ik op de snelkoppeling van Safepay klik. Na opnieuw opstarten gaat het met Safepay goed maar mijn bureaubladachtergrond is wederom weg na afsluiten Safepay. Ik heb een bericht naar de support afdeling verstuurd. Zal de reactie van Support mailen in een volgende post. Misschien zijn dit kinderziekten; ik wacht nog even af hoe het verder gaat. Ondertussen blijft Bitdefender om het uur vragen om opnieuw op te starten i.v.m. een update!
  • Ik ontving de volgende reactie van de helpdesk: After analyzing the information we received from you we concluded that the most convenient way to fix the issue you reported is to use the Repair feature as follows: - Click on the START menu button; - Go to (All) Programs -> Bitdefender 2013 -> choose "Repair or Remove"; Note: select the Bitdefender 2013 with the folder icon, not the one with the B icon. - Follow the on-screen instructions and restart the computer each time you are requested to; Via repair is het gelukt om het probleem met de bureaubladachtergrond op te lossen!!
  • Ik heb dat probleem nog op geen enkele wijze ondervonden.
  • Ik heb inmiddels Bitdefender weer verwijderd. Tot twee keer toe moest Bitdefender hersteld worden. Verder het gegeven dat Bitdefender nogal wat aandacht vraagt via meldingen het gadget gaat.
  • Welke beveiligingssoftware gebruik je nu?
  • Omdat ik Online Armor weer wou gebruiken heb ik besloten eerst AVG Free 2013 te installeren en daarna Emisoft Online Armor!

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.