Vraag & Antwoord

Beveiliging & privacy

Internet bankieren enorm traag

6 antwoorden
  • Ik heb OS Windows 7 (64 bits) op een nieuwe pc geinstalleerd en tegelijkertijd werd er IE 9 opgezet. Het lijkt allemaal goed te funktioneren, maar als ik wil internetbankieren via de Rabobank gaat het enorm traag als ik in het beveiligde deel van de site kom. Allerlei instellingen van de beveiliging heb ik geprobeerd . Ook in de ontwikkelmodus (F12) heb ik de verschillende Browsermodus en Documentmodus geprobeerd maar geen oplossing gevonden.
  • Dat klinkt nogal dubieus! [b:47d2293396]Welk programma[/b:47d2293396]: [color=#008000:47d2293396][b:47d2293396]OTL.exe[/b:47d2293396][/color:47d2293396] [b:47d2293396]Waarvoor/waarom[/b:47d2293396]: multifunktioneel tool - analyse en fix [b:47d2293396]Moeilijkheidsgraad[/b:47d2293396]: geen. [b:47d2293396]Download[/b:47d2293396]: [url=http://oldtimer.geekstogo.com/OTL.exe][b:47d2293396][color=red:47d2293396]OTL.exe[/color:47d2293396][/b:47d2293396][/url] en plaats het bestand op het bureaublad. [b:47d2293396]Sluit voordat [color=#008000:47d2293396]OTL.exe[/color:47d2293396] gaat scannen, eerst alle andere openstaande vensters![/b:47d2293396] [b:47d2293396][color=#008000:47d2293396]OTL.exe[/color:47d2293396] gebruiken[/b:47d2293396]: [list:47d2293396][*:47d2293396] [b:47d2293396][color=#FF0000:47d2293396]Sluit nu eerst alle nog openstaande programmavensters![/color:47d2293396][/b:47d2293396] [list:47d2293396][*:47d2293396][b:47d2293396][color=#0000FF:47d2293396]Windows 2000[/color:47d2293396][/b:47d2293396] en [color=#0000FF:47d2293396][b:47d2293396]Windows XP[/b:47d2293396][/color:47d2293396]: dubbelklik op [color=#008000:47d2293396][b:47d2293396]OTL.exe[/b:47d2293396][/color:47d2293396]. [*:47d2293396][color=#0000FF:47d2293396][b:47d2293396]Windows Vista[/b:47d2293396][/color:47d2293396], [color=#0000FF:47d2293396][b:47d2293396]Windows 7[/b:47d2293396][/color:47d2293396] en [color=#0000FF:47d2293396][b:47d2293396]Windows 8[/b:47d2293396][/color:47d2293396]: via rechtsklik op [color=#008000:47d2293396][b:47d2293396]OTL.exe[/b:47d2293396][/color:47d2293396] en kies voor "Als Administrator uitvoeren".[/list:u:47d2293396][/list:u:47d2293396] [list:47d2293396][*:47d2293396]Zet een vinkje bij [color=#0000FF:47d2293396][b:47d2293396]Scan All Users[/b:47d2293396][/color:47d2293396], [color=#0000FF:47d2293396][b:47d2293396]LOP Check[/b:47d2293396][/color:47d2293396] en bij [color=#0000FF:47d2293396][b:47d2293396]PURITY Check[/b:47d2293396][/color:47d2293396]. [*:47d2293396]Kopieer en plak ondervermelde (vetgedrukte, blauwe tekst) in het kader onder [img:47d2293396]http://www.imgdumper.nl/uploads5/4f9111a6d2e57/4f9111a6d2a6c-OTL-2.png[/img:47d2293396] [color=#0000FF:47d2293396][b:47d2293396]netsvcs BASESERVICES DRIVES netsvcs msconfig %SYSTEMDRIVE%\*.* %systemroot%\system32\Spool\prtprocs\w32x86\*.dll %systemroot%\*. /mp /s %systemroot%\system32\*.sys /90 %systemroot%\system32\*.dll /lockedfiles %systemroot%\Tasks\*.job /lockedfiles %systemroot%\system32\drivers\*.sys /lockedfiles %systemroot%\system32\*.exe /lockedfiles %systemroot%\System32\config\*.sav %PROGRAMFILES%\* %USERPROFILE%\..|smtmp;true;true;true /FP HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\WindowsUpdate\AU hklm\software\clients\startmenuinternet|command /rs hklm\software\clients\startmenuinternet|command /64 /rs CREATERESTOREPOINT[/color:47d2293396][/b:47d2293396] [*:47d2293396]Klik vervolgens op de knop [img:47d2293396]http://www.imgdumper.nl/uploads6/50cd93c69c626/50cd93c69be5b-OTL_-_Run_Scan_knop.jpg[/img:47d2293396]. [*:47d2293396]Verander verder geen andere instellingen in OTL, alleen tenzij ik hiervoor specifiek instructies geef. [*:47d2293396]De scan zal niet heel erg lang duren. [list:47d2293396][*:47d2293396]Er zullen twee Kladblok-vensters geopend worden wanneer de scan klaar is: [b:47d2293396]OTL.Txt[/b:47d2293396] en [b:47d2293396]Extras.txt[/b:47d2293396]. [*:47d2293396]Kopieer vervolgens de inhoud van zowel OTL.txt alsmede Extras.txt en plak die gegevens in je volgende bericht.[/list:u:47d2293396] [*:47d2293396][color=#008000:47d2293396][b:47d2293396]Notabene:[/b:47d2293396][/color:47d2293396] indien het log niet in één bericht past, spreidt het dan over twee of meer berichten.[/list:u:47d2293396]
  • Ik begrijp niet goed wat er met bovenstaande gebeurt of bedoeld wordt. Zelf denk ik dat een beveiligingsinstelling van IE9 het probleem veroorzaakt, maar ik weet niet welke. Op een pc met Vista en IE8 kan ik gewoon inloggen met dezelfde gegevens. Ook heb ik alle instellingen van IE9 terug gezet naar de oorspronkelijke stand (Geavanceerd > Opnieuw instellen), maar dat maakte geen verschil.
  • Doe nu maar wat ik gevraagd heb. Met wat ik gevraagd heb krijg ik een heel duidelijk overzicht van jouw Windows. Meer gebeurd er op dit moment nog niet als je doet wat ik gevraagd heb.
  • Ik had exact hetzelfde probleem bij ING en ABN bij een nieuwe PC. Oplossing voor mij was om jumboframes te enablen op mijn Ethernet interface, zie: https://www.hccforums.nl/showthread.php?t=26444
  • Mogelijk is het een eigen instelling van Atheros ethernetkaarten. De Broadcom ethernetadapter in mijn notebook kent ook geen JumboFrames!

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.