Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Beveiliging & privacy

windows mail

vxvk
1 antwoord
  • Een kennis van mij kan plotseling geen mail meer ontvangen. Zij krijg de volgende melding Your server has unexpectedly terminated the connection.
    Possible causes for this include server problems, network problems, or a long period of inactivity. Account: 'pop.telfort.nl', Server: 'pop3.telfort.nl', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Error Number: 0x800CCC0F

    Verzenden gaat wel. Ik heb het bij mij thuis met kpn ook geprobeerd, maar ook daar kan ik niet ontvangen, wel verzenden. Webmail lukt wel. Inkomende mail: pop3.telfort.nl. Zij zit zelf bij Ziggo en wil overstappen naar KPN en het lijkt erop dat Ziggo nu al alles afgesloten heeft, maar bij mij thuis bij kpn lukt het ontvangen ook niet. Ik heb ook al wat met de firewall geknoeid, maar ook dat hielp niet. Weet iemand hier iets op? Ik kan wel bij de webmail. Dat gaat goed. Gerda

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.