Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Beveiliging & privacy

wachtwoord is veranderd

zabadak
2 antwoorden
  • In heb meer abonnenmenten waarop ik kan inbellen. Provider DDS heeft het telefoonnummer gewijzigd. Je kon via hun website een bestandje downloaden waarmee het nieuwe nummer werd verwerkt.
    Maar… nu zijn de wachtwoorden van de andere verbindingen veranderd.
    Ik ik bij internet opties kies voor instellingen en ik ga het wachtwoord corrigeren, dan komt daarna toch weer het verandere wachtwoord tevoorschijn.
    Ik moet nu bij elke keer bellen handmatig het verkeerde wachtwoord weghalen en het goede invoeren.
    Hoe moet ik dit oplossen?
    louis.naus@hccnet.nl
  • Als er toch een verkeerd password wordt onthouden, zou ik die vinkjes weghalen bij "wachtwoord onthouden" en nadat blijkt dat ze leegblijven de nieuwe wachtwoorden invoeren en weer aanvinken.
    Overigens vraag ik me af of je dat wel moet doen bij "internet opties" Moet dat niet gebeuren bij "dial-up networking" of Externe verbindingen" en dan per inbel-icoon rechtsklikken > eigenschappen/properties of zoiets…? (Ik heb ADSL dus ik kan het niet bij mij nakijken voor je)

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.