Populaire dossiers

Afvallen

Open dit dossier

Slimme buitenverlichting

Open dit dossier

Laadpaal thuis

Open dit dossier

Slaapwijzer

Open dit dossier

Grote schoonmaak

Open dit dossier

AI

Open dit dossier

Bekijk een overzicht van alle dossiers

Snel de koffiemachine vinden die bij jou past? Gebruik onze koffiewijzer!

Beantwoord enkele korte vragen en deze slimme productkiezer geeft jou een persoonlijk advies.

Ga naar de koffiewijzer

Nieuwste artikelen

Van e-mailbijlage tot eigen server: bestanden delen doe je zo

Software

Van e-mailbijlage tot eigen server: bestanden delen doe je zo

Je wilt een aantal bestanden, een datamap of een compleet fotoalbum via het internet met anderen delen. We bekijken verschillende en overwegend gratis mogelijkheden, van het versturen van eenvoudige e-mailbijlagen tot bestanden delen via eigen servers in je thuisnetwerk.

Audi en Porsche lanceren eerste modellen op nieuw PPE-platform

Elektrisch rijden

Audi en Porsche lanceren eerste modellen op nieuw PPE-platform

De Audi Q6 e-tron en Porsche Macan Electric zijn de eerste modellen op het door beide merken gezamenlijk ontwikkelde, geheel nieuwe Premium Platform Electric (PPE). Het 100% elektrische platform is gebaseerd op een 800V-boordnet. Hiermee laadt de 100kW-batterij op met een hoogste vermogen van 270 kW en is hij goed voor een actieradius van maximaal 625 kilometer.

De brandstofcel: warmte en stroom in huis zonder CO₂-uitstoot

Klimaat/energie (overig)

De brandstofcel: warmte en stroom in huis zonder CO₂-uitstoot

De overstap naar groene energie wordt vooral bemoeilijkt door het opslagprobleem. Zonnepanelen leveren overdag bákken met stroom, maar hoe sla je die op voor de winter? Een veelbelovende oplossing is de brandstofcel, die zonne-energie maandenlang opslaat als waterstof. In de wintermaanden zet deze 'mini-energiecentrale' de waterstof om in stroom en verwarming voor je woning. Lees in dit artikel hoe deze Nederlandse technologie energieopslag betaalbaar maakt.

5 tips waarmee je meer uit je sapcentrifuge perst

Sapcentrifuge

5 tips waarmee je meer uit je sapcentrifuge perst

Met een sapcentrifuge in huis kun je in een handomdraai allerlei lekkere, verse sapjes maken. Maar als dit de eerste keer is dat je zo’n keukenapparaat gebruikt, dan ben je misschien op zoek naar tips waarmee je meer uit het product haalt.

Kieskeurig
Kieskeurig logo

Vergelijk producten, prijzen en shops

Bezoek Kieskeurig.nl

Review.nl
Kieskeurig logo

Test gratis de nieuwste producten en geef je mening!

Bezoek Review.nl