Vraag & Antwoord

Beveiliging & privacy

Tele2 en Norton Antivirus

Anoniem
None
4 antwoorden
  • Helaas heb ik gisteren Tele2Internet via CD-Rom geinstalleerd en een extra mailadres aan laten maken. Nu kan ik geen berichten meer verzenden of ontvangen, ook niet met mijn andere providers, HCC en Concepts ("Maken van verbinding met de sever is mislukt", driemaal). Ik heb al meer dan 25 minuten a 0.60 Eurocent/min met de Tele2 Helpdesk gesproken, maar ze kunnen me niet helpen. Ik ben erachter dat als ik Norton Antivirus Pro 2003 en de Firewall uitschakel, het mailen wel weer lukt.
    TEle2 verwijst me nu naar Norton.
    Weet iemand misschien een (andere) oplossing?
    estel
  • Probeer eens om alleen het scannen van uitgaande email uit te zetten in Norton.
  • Dank voor je reactie!
    Uitgaande mail was altijd al disabled bij mij.
    Daar kan het dus niet aan liggen.
    Ik wacht nog even af. Zou het misschien helpen zowel Norton Firewall als Antivirus te "uninstallen" en daarna opnieuw te installeren?
    Of is dit grote onzin?
    Estel
  • Nog even wat over dat Tele2-gedoe.
    Ik heb ontdekt dat, hoewel er een Error wordt aangegeven in Mail van Norton Antivirus 2003 Pro, dit programma niet (meer?) verhindert om mail te verzenden en te ontvangen. Als ik echter Norton Firewall activeer, is het onmogelijk nog verbinding met de servers te krijgen.
    Ik heb de Firewall gede-installeerd en daarna weer geinstalleerd, maar dat maakte geen verschil.
    Zou graag willen weten hoe ik alles weer goed op de rails kan krijgen…
    Estel

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.