Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Beveiliging & privacy

Internet verbinding probleem

Anoniem
harryvink
3 antwoorden
  • Met een computer van een vriendin doet zich het volgende probleem voor

    Tijdens internetten wordt de verbinding na 5 minuten verbroken,
    als ik met mijn modem internet (Wanadoo),

    Met mijn home breedband verbinding heb ik geen probleem.

    Ook moet ik om verbinding te krijgen wel 3 keer verbinding maken om op internet te komen (met de modem)

    Het is een Medion computer 3000 hz windows xp2

    Logfile of HijackThis v1.99.1
    Scan saved at 15:11:27, on 11-3-2005
    Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
    MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

    Running processes:
    C:\WINDOWS\System32\smss.exe
    C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
    C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
    C:\WINDOWS\system32\services.exe
    C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
    C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
    C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
    C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
    C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
    C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
    C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
    C:\WINDOWS\Explorer.EXE
    C:\WINDOWS\system32\PRISMSTA.EXE
    C:\WINDOWS\system32\RunDll32.exe
    C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe
    C:\WINDOWS\Twain_32\SlimU2\HotKey.exe
    C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
    C:\Program Files\Ulead Systems\Ulead Photo Express 4.0 SE\CalCheck.exe
    C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
    C:\Program Files\Norton AntiVirus
    avapsvc.exe
    C:\Program Files\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
    C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
    C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
    C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
    C:\WINDOWS\System32\alg.exe
    C:\Program Files\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
    C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
    C:\Program Files\Hitman Pro\srhelper.exe
    C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
    C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
    C:\DOCUME~1\Marja\LOCALS~1\Temp\Tijdelijke map 1 voor hijackthis.zip\HijackThis.exe

    R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.nl
    R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.nl
    R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen
    O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
    O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
    O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Program Files\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
    O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Program Files\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
    O4 - HKLM\..\Run: [PRISMSTA.EXE] PRISMSTA.EXE START
    O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
    O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [NAV CfgWiz] C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\CfgWiz.exe /GUID NAV /CMDLINE "REBOOT"
    O4 - HKLM\..\Run: [Advanced Tools Check] C:\PROGRA~1\NORTON~1\AdvTools\ADVCHK.EXE
    O4 - HKLM\..\Run: [HotKey] C:\WINDOWS\Twain_32\SlimU2\HotKey.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe
    O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
    O4 - HKCU\..\Run: [Hitman Pro SurfRight Helper] "C:\Program Files\Hitman Pro\srhelper.exe"
    O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
    O4 - Global Startup: Ulead Photo Express 4.0 SE Calendar Checker .lnk = C:\Program Files\Ulead Systems\Ulead Photo Express 4.0 SE\CalCheck.exe
    O8 - Extra context menu item: E&xporteren naar Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~4\Office10\EXCEL.EXE/3000
    O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
    O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
    O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1101387147062
    O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
    O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
    O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
    O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Norton AntiVirus
    avapsvc.exe
    O23 - Service: Norton Unerase Protection (NProtectService) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
    O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - C:\Program Files\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
    O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\COMMON~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
    O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
    O23 - Service: SymWMI Service (SymWSC) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe

  • Ik zie in je log niks bijzonders!

    Heb je Ad-aware of Hitman-Pro al eens laten kijken in je computer. Een virusscanner als AVG al laten scannen?
  • Harry,

    Ook ik zie niets vreemds in het log.
    Denk toch dat het aan de ISP Wanadoo ligt. Ik neem aan dat het probleem ligt aan bij het inbellen met modenm.
    Je vermeldt dat je soms 3 keer moet inbellen.

    Vraag eens bij kennissen om een vervangend modemkaartje. Die zullen er wel zijn.
    Ik zou ook een mail sturen naar de Wanadoo helpdesk.

    Sjaak

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.