Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Beveiliging & privacy

SpySweeper

Anoniem
Hans1
1 antwoord
  • Ik gebruik al geruime tijd Spy Sweeper. Eind deze maand loopt mijn abo af en kreeg van Webroot een aanbieding om een jaar te verlengen. Ik ben daar op ingegaan en ik heb volgens de regels de nieuwe versie geinstalleerd. Na de installatie lukte het me niet om het programma te activeren. Ik kon updates van de definities binnenhalen maar activatie lukt niet. Na een groot aantal mails met de helpdesk van Webroot met oplossingen die gingen van uitschakelen van firewall bij installatie tot het werken met een proxy ben ik nu zo ver dat het programma helemaal geen kontact met internet meer kan maken. Ik heb uiteindelijk de vorige versie, die nog ong. 3 weken werkt maar weer geinstalleerd. Met deze oude versie kan ik in elkgeval definities binnenhalen en mijn systeem beschermen.
    Mijn oude versie is 4.5.7 build 656
    De nieuwe die niet geactiveerd kan worden is 4.5.9 build 709
    Heeft iemand anders gelijkaardige problemen en/of een oplossing?

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.