Vraag & Antwoord

Beveiliging & privacy

Internet bankieren enorm traag

Anoniem
H J Barelds
6 antwoorden
  • Ik heb OS Windows 7 (64 bits) op een nieuwe pc geinstalleerd en tegelijkertijd werd er IE 9 opgezet. Het lijkt allemaal goed te funktioneren, maar als ik wil internetbankieren via de Rabobank gaat het enorm traag als ik in het beveiligde deel van de site kom.
    Allerlei instellingen van de beveiliging heb ik geprobeerd . Ook in de ontwikkelmodus (F12) heb ik de verschillende Browsermodus en Documentmodus geprobeerd maar geen oplossing gevonden.
  • Dat klinkt nogal dubieus!

    [b:47d2293396]Welk programma[/b:47d2293396]:
  • Ik begrijp niet goed wat er met bovenstaande gebeurt of bedoeld wordt. Zelf denk ik dat een beveiligingsinstelling van IE9 het probleem veroorzaakt, maar ik weet niet welke.
    Op een pc met Vista en IE8 kan ik gewoon inloggen met dezelfde gegevens.
    Ook heb ik alle instellingen van IE9 terug gezet naar de oorspronkelijke stand (Geavanceerd > Opnieuw instellen), maar dat maakte geen verschil.
  • Doe nu maar wat ik gevraagd heb.
    Met wat ik gevraagd heb krijg ik een heel duidelijk overzicht van jouw Windows.
    Meer gebeurd er op dit moment nog niet als je doet wat ik gevraagd heb.
  • Ik had exact hetzelfde probleem bij ING en ABN bij een nieuwe PC.

    Oplossing voor mij was om jumboframes te enablen op mijn Ethernet interface, zie:

    https://www.hccforums.nl/showthread.php?t=26444
  • Mogelijk is het een eigen instelling van Atheros ethernetkaarten.
    De Broadcom ethernetadapter in mijn notebook kent ook geen JumboFrames!

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.