Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Beveiliging & privacy

Spamfighter exit

polderbaan
1 antwoord
  • Goedemiddag,

    na een automatische update van Mozilla Thunderbird naar versie 17.0 half december kreeg ik als afsluiting van de installatie de melding dat de werkbalk van SpamFighter niet compatible was en werd verwijderd, wat ook gebeurde. Nou ben ik al jaren een betalende gebruiker van SpamFighter, dus heb ik de helpdesk benaderd en die meldde dat ze met spoed bezig zijn met een versie die compatible is met Thunderbird 17.0. Daarna werd het oorverdovend stil. Zoekend op internet kwam ik er achter dat al in oktober 2012 problemen werden geconstateerd met de compatibiliteit en derhalve krijg ik het idee dat men niet zoveel haast maakt met de verbeterde versie. Ook staat op de website van SpamFighter nog steeds dat SpamFighter ook kan worden geïnstalleerd voor Thunderbird zonder opmerking over de versie 17.0 Op mijn vragen hieromtrent aan de helpdesk werd niet gereageerd. Wel kreeg ik de melding dat mijn abonnement afloopt met de aanbieding voor een nieuwe termijn. Ik heb hen gemeld dat ik verwacht dat mijn oude abonnement gratis wordt verlengd met het aantal dagen dat ik het niet kon gebruiken. Zijn er meer gebruikers tegen dit SpamFighter probleem aangelopen?

    Groeten van Ab Gobets.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.