Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (internet)

Pdf files (Acrobat), Word files

lion
6 antwoorden
  • IE5.5 heeft bij mij grote moeite (ruzie) met downloaden van .pdf en .doc files.
    Bij openen van .doc files binnen een Explorer venster klapt IE eruit met foutmelding. In het ergste geval "blauw scherm".
    Openen van .pdf files lijkt aardig goed te gaan, maar er blijven .tmp files (van formaat) achter en bovendien wordt "Acrord32" niet afgesloten….
    In de meeste gevallen kies ik in bovenstaande gevallen maat voor de rechter muisknop ("Opslaan als….") om 'm rechtstreeks binnen te halen en niet te openen binnen een IE venster…
    Iemand een idee m.b.t. oorzaken/oplossingen?

    Groet,
    Ton
  • Hoe luidt de foutmelding precies?
  • Hoi Ben,

    Bij .pdf files: geen foutmelding, alleen irritant dat "Acrord32" niet afgesloten wordt en (dus) ook de bijbehorende .tmp files blijven bestaan.
    Dit is dus "handwerk"……

    Bij .doc files: ik heb helaas net "faultlog.txt" verwijderd, maar iets in de geest van IExplore heeft een fout veroorzaakt bla, bla aangevuld met geheugenadres verwijzingen. (1 v.d. fouten die je het meest op PC's tegenkomt!)
    Meestal wordt IE afgesloten en kan hierna weer worden gestart. In een enkel geval resulteert e.e.a. in een "blauw scherm", iets wat ik overigens verder (gelukkig) tegen kom….

    In beide gevallen klik ik tegenwoordig (om problemen te voorkomen) niet links, maar rechts en kies ervoor om 'm op te slaan, maar 't moet natuurlijk anders kunnen.

    Ik beschik helaas ook niet over een IE reparatietooltje en kom via de knowledgebase van MS niet verder dan het feit dat, indien het tooltje niet aanwezig is, er niets anders opzit dan een herinstall.
    Lijkt me toch stug!

    Groet,
    Ton
  • Herinstalleer in ieder geval Acrobat Reader eens.
  • Ik was toch al van plan om de laatste versie (5 dacht ik?) eens op te halen. Mogelijk komt 't dan vanzelf op z'n pootjes terecht!

    Groet,
    Ton
  • [quote:757c54aa70="lion"]Ik was toch al van plan om de laatste versie (5 dacht ik?) eens op te halen. Mogelijk komt 't dan vanzelf op z'n pootjes terecht!

    Groet,
    Ton[/quote:757c54aa70]
    onlangs opgehaald versie 6.0

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.