Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (internet)

Inkt bestellen bij www.printwinkel.nl: NIET DOEN

webspider
8 antwoorden
  • www.printwinkel.nl wordt overal aangeprezen als een geweldig initiatief.
    2 dagen levertijd is echter een grapje. Ik wacht nu al 2 [b:0cf7c3912e]weken[/b:0cf7c3912e] op 2 bestellingen, die maar niet komen.
    E-mail wordt niet beantwoord, en toen ik dinsdag belde, vroegen ze me te E-mailen?????(waarom, heb ik al gedaan zonder resultaat, en ik heb je nu toch aan de telefoon?…)
    Er werd mij beloofd alsnog binnen 2 dagen te leveren. Het is nu vrijdagavond, en nog steeds niets binnen.
    :evil: [b:0cf7c3912e]AFKAPPEN DIE HAP !!!!!!!!!![/b:0cf7c3912e]
  • Dis volgens mij spam ik hoop dat hier een slotje op komt. :lol:
  • Ik zie niet in waarom dit spam is. w.v.schijndel wil ons er gewoon van behoeden dat wij dezelfde fout maken…
  • [quote:7afa2c87a6="Leo S"]Ik zie niet in waarom dit spam is. w.v.schijndel wil ons er gewoon van behoeden dat wij dezelfde fout maken…[/quote:7afa2c87a6] ow jah sorry wist ik niet :oops:
  • Nou ik heb hele slechte ervaring met de printwinkel hun administratie is echt een rotzooitje.

    Ze sturen ook zonder enige herinnering vooraf direct een incassobureau op je af ook al heb je je factuur al betaald!

    Ook op de consumentenbond is een Alarm Thread over het wanbeleid van printwinkel.nl geopend

    http://www.consumentenbond.nl/doemee/157316/165531/165535/?ticket=nietlid&view=forum_reacties&threadid=5902

    Zegt genoeg denk ik
  • Ik heb daar ook maar een stukje bijgezet, hoe meer waarschuwingen hoe beter.
    MENSEN TRAP ER NIET IN !!!!!!!!!!!!!
    Goedkoop is duurkoop, 2 dagen levertijd? ONZIN.
    Maar wel een rekening sturen via een incasso-buro, voor niet ontvangen goederen.
  • Ik vind dit een zeer belangrijke onderwerp en is ABSOLUUT geen span of iets degelijks.

    En nog bedankt voor de waarschuwing
  • Het is nu 27 december 2004, de brief die ik hun toegezonden heb op 18 september jl. als reactie op de incassobrief, heeft geen resultaat gehad.
    Al die tijd niets meer vernomen, wel vandaag een nieuwe incassobrief ontvangen met allerlei boetes er op.
    Ik ga hier niet meer op reageren, dan maar een rechtzaak. Tenslotte hebben ze geen poot om op te staan, ik heb nergens getekend voor ontvangst. (Kan ook niet als je nooit iets ontvangen hebt)

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.