Vraag & Antwoord

Anders (internet)

[reeds opgelost] 123computers

12 antwoorden
  • Ik heb laatst een processor en geheugen besteld bij 123computers... BESTELD zegt denkik genoeg... :wink: Meteen na de bestelling heb ik het geld overgemaakt(op de goede rekening), maar een paar dagen later kreeg ik een mailtje dat ik het nog niet heb overgemaakt... :evil: Bijna een week geleden vroeg ik om opheldering, maar ik heb nog geen reactie gehad... :( Nu kan het dat ik alsnog reactie krijg maar ik denk van niet... Nu wil ik weten of er meer mensen zijn die een goede of slechte ervaring hebben met 123computers... :-? Voor mij is het afw8en of ik mn onderdelen ooit nog krijg... :cry: p.s.: Op hun website ([url]www.123computers.nl[/url])staat geen telefoon nmmr, en ik heb er ook geen kunnen vinden... =Jelle= :( :cry:
  • Je kan altijd proberen je geld te laten terugboeken door je bank en bij TPG-post informeren naar het adres achter de postbus in Enschede.
  • Is het misschien omdat je met je 13 jaar niet gemachtigd bent om financiële transacties te doen?
  • En misschien een rechtzaak beginnen met andere gedupeerden, zoals ene Jimbolino :P http://www.tweakers.net/shopsurvey/4964
  • M'n moeder heeft de transactie gedaan, dus kan ik wel stappen ondernemen... :-? Maar ik w8 nog ff af... Anders ga ik gewoon zelf mn bestelling in Enschede ophalen... :x =Jelle= :wink:
  • Grote bijl over je schouder leggen en netjes om de klantenservice vragen. :wink:
  • Maar als nog bedankt voor de link naar Tweakers, ik had al gehoord dat er nog iemand daar was maar vond hem niet... :) Tnx dus... Trouwens, sommige mensen verwarren 123computers met 123pc in Wormerveer... :( Overigens in 123pc een perfect gespecialiseerd bedrijf dat al zn afspraken goed nakomt, en met hun heb ik wel goede ervaring... :lol: 8)
  • Lagguh Peter :wink: :lol:
  • YES! (Ze zijn falliet gegaan, heb ik gehoord) Jah mensen ik weet hoe het zit, maar ik heb al betaald, en ze zouden het geld al hebben terug gestuurd, dus anders ga ik hun aanklagen :P Zie mail: [code:1:d6864e0172]Geachte klant, Wegens technische problemen hebben wij de afgelopen dagen niet de mogelijkheid gehad om mail te versturen. Allereerst onze excuses hiervoor. Ten tweede is gebleken dat een aantal leveranciers hun verplichtingen aan ons niet hebben kunnen waarmaken, waardoor enkele orders (waaronder dus ook de uwe) bij deze worden geannuleerd. Alle mensen die reeds geld hebben overgemaakt zullen dit van ons retour ontvangen. Met vriendelijke groet, 123 Computers[/code:1:d6864e0172]
  • Als ze failliet zijn is het nog niet zeker dat je je geld terugkrijgt... jammergenoeg maar die mail schept iig hoop ;)
  • Van wie heb je dat gehoord? Als ze failliet zijn verklaart gaan ze echt geen geld terug storten, dat hebben ze dan juist hard nodig :lol:.
  • Ik krijg akelige associaties met Klein Informatica .... Geld terug kregen alleen de mensen die via eenmalige incasso hadden betaald, omdat ze waren vergeten een handtekening te vragen voor die incasso. Mensen die zelf geld hadden overgemaakt, waren het kwijt. En ook deze winkelier beloofde van alles om z'n klanten rustig te houden. Bij een faillissement wordt de boedel door een curator in beslag genomen. Als kleine schuldeiser moet je achteraan aansluiten, de belastingdienst en sociale verzekeringsbank hebben altijd voorrang. Er blijft maar zelden iets over om schuldeisers iets te betalen. Zo zie je maar, dat je alleen in zee moet gaan met lang bestaande en betrouwbare winkels (zie Shopsurvey tweakers) en dat rembours ook dan nog altijd de veiligste methode is.

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.