Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (internet)

Chello mailserver ziek?

None
5 antwoorden
  • Ik dacht dat de sores aan mijn kant zat. Ik probeerde op de normale manier via Outlook de mail binnen te vissen. Ik ben een week weggeweest en verwacht nogal wat (spam…)

    Niks dus… Een time out.

    Dan maar met webmail geprobeerd. Ik toets mijn username en wachtwoord in en krijg de volgende mededeling:
    [b:963f113e5a]
    Er was een probleem met uw laatste verzoek. Probeer het opnieuw. Als het probleem aanhoudt, neem dan contact op met uw systeembeheerder.
    Tijd op de mailserver is: Sat Dec 18 02:41:48 MET 2004 [/b:963f113e5a]


    Deze mededeling kwam ik al eerder tegen op lokatie. Het ligt dus niet aan het toestel waarmee ik internet.

    Okay, probleem bij Chello dus. Het is al laat dus bellen heeft op dit moment geen zin. Dan maar eens de status van het netwerk checken. De laatste storing echter wordt vermeld op 11 oktober. Huh?!

    Is dit probleem al eens gemeld in dit forum? Het wordt tijd dat ik die bagger eens leeg van de server want het zijn onderhand al negen pagina's.
  • mail Chello midden Gelderland net probleemloos.
    Ik heb overigens mijn HCCNet abo aangehouden en gebruik die mailbox gewoon, zelden storing. Als back up heb ik nog een Hotmail & Zonnet vrij account, allemaal ook webmail en zonnet ook pop3, hotmail kan pop3 via tooltjes. Het is immers toch wel erg handig als er toevallig wel een storing ergens is dat je een alternatief hebt als dat nodig is. Niet nodig, niet doen…
  • Ook hier (Dordrecht ZH) geen problemen met chello.

    Ik zou gewoon eens bellen met de helpdesk; zij kunnen je vast verder helpen.
  • Twee dingen.

    Outlook slaagde erin om contact te leggen met de Chello mailserver en alle mail is binnen.
    Ik heb gebeld met Chello en inderdaad ligt het probleem aan hun kant. Het wordt verholpen binnen 48 (is me verteld.)
  • Het is een wonder dat bellen met Chello jou daadwerkelijk is gelukt. Hoe lang duurde het voordat je verbinding kreeg?

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.