Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (internet)

Kan Pagina niet weergeven

Anoniem
smeenk
15 antwoorden
  • Ey Mensen

    Kan iemand mij misschien helpen.

    Ik heb een eigen website http://www.djconfused.nl/handigelinks

    Maar sinds vandaag kom er niet meer op terwijl ik er gister nog op ben geweest.
    Iedereen komt op mijn site behalve ik :(

    Ik draai met WindowsXp Home Edition
    Heb Chello Plus als internet provider
    En welke internet Browser die zat al op Windows Xp bij de installatie

    Heb vandaag mijn hele pc leeg gehaald en windows er weer opnieuw opgezet.Maar dat mocht ook niet helpen.

    Wie o wie kan mij helpen.

    ————————————————————————————-
    Logfile of HijackThis v1.99.1
    Scan saved at 19:48:43, on 18-4-2005
    Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
    MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

    Running processes:
    C:\WINDOWS\System32\smss.exe
    C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
    C:\WINDOWS\system32\services.exe
    C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
    C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
    C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
    C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
    C:\WINDOWS\Explorer.EXE
    C:\PROGRA~1\CA\ETRUST~1\realmon.exe
    C:\Program Files\NetPumper\NetPumperIEProxy.exe
    C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
    C:\Program Files\CA\eTrust Antivirus\InoRpc.exe
    C:\Program Files\CA\eTrust Antivirus\InoRT.exe
    C:\Program Files\CA\eTrust Antivirus\InoTask.exe
    C:\Program Files\CA\SharedComponents\CA_LIC\LogWatNT.exe
    C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
    C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
    C:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe
    C:\WINDOWS\system32\msiexec.exe
    D:\Programmas\HijackThis.exe

    R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.startpagina.nl/
    R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen
    O4 - HKLM\..\Run: [Realtime Monitor] C:\PROGRA~1\CA\ETRUST~1\realmon.exe -s
    O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] "C:\Program Files\Winamp\Winampa.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [NetPumper] "C:\Program Files\NetPumper\NetPumperIEProxy.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [C-Media Mixer] Mixer.exe /startup
    O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
    O8 - Extra context menu item: Download with NetPumper - C:\Program Files\NetPumper\AddUrl.htm
    O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
    O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
    O23 - Service: CA License Client (CA_LIC_CLNT) - Computer Associates - C:\Program Files\CA\SharedComponents\CA_LIC\lic98rmt.exe
    O23 - Service: CA License Server (CA_LIC_SRVR) - Computer Associates - C:\Program Files\CA\SharedComponents\CA_LIC\lic98rmtd.exe
    O23 - Service: eTrust Antivirus RPC Server (InoRPC) - Computer Associates International, Inc. - C:\Program Files\CA\eTrust Antivirus\InoRpc.exe
    O23 - Service: eTrust Antivirus Realtime Server (InoRT) - Computer Associates International, Inc. - C:\Program Files\CA\eTrust Antivirus\InoRT.exe
    O23 - Service: eTrust Antivirus Job Server (InoTask) - Computer Associates International, Inc. - C:\Program Files\CA\eTrust Antivirus\InoTask.exe
    O23 - Service: Event Log Watch (LogWatch) - Computer Associates - C:\Program Files\CA\SharedComponents\CA_LIC\LogWatNT.exe
  • Als je echt een complete format hebt gedaan. Dan ligt het niet aan spyware. Gebruik je een router? De kans is groot dat het daar aan ligt. Reset hem ff, misschien dat het hiermee al verholpen is. Ook het modem zou het nog aan kunnen liggen. Probeer die anders ook ff te resetten. Verder zou het misschien ook aan de opties van je www. account kunnen liggen. Ik maak nooit websites, maar geloof dat er wel een mogelijkheid staat om bepaalde IP's of hostnamen te blokken. Misschien dat je per ongeluk je zelf geblokt hebt ofzo? Bel anders je hostingprovider op.
  • bedankt alvast voor je hulp

    Ik gebruik een router :D

    En ik zelf heb niks geblokt ben gister nog op het forum geweest en vandaag kon het opeens nie meer.
  • Heb router en Modem gereset maar lukt nog niet

    iemand nog een idee :(
  • Nieuwe Log er is veel verschil tussen deze log en die van gister

    ————————————————————————————-
    Logfile of HijackThis v1.99.1
    Scan saved at 11:47:35, on 19-4-2005
    Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
    MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

    Running processes:
    C:\WINDOWS\System32\smss.exe
    C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
    C:\WINDOWS\system32\services.exe
    C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
    C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
    C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
    C:\WINDOWS\Explorer.EXE
    C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
    C:\Program Files\CA\eTrust Antivirus\InoRpc.exe
    C:\Program Files\CA\eTrust Antivirus\InoRT.exe
    C:\Program Files\CA\eTrust Antivirus\InoTask.exe
    C:\Program Files\CA\SharedComponents\CA_LIC\LogWatNT.exe
    C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
    C:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe
    C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
    C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
    D:\Programmas\HijackThis.exe

    R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.startpagina.nl/
    O23 - Service: CA License Client (CA_LIC_CLNT) - Computer Associates - C:\Program Files\CA\SharedComponents\CA_LIC\lic98rmt.exe
    O23 - Service: CA License Server (CA_LIC_SRVR) - Computer Associates - C:\Program Files\CA\SharedComponents\CA_LIC\lic98rmtd.exe
    O23 - Service: eTrust Antivirus RPC Server (InoRPC) - Computer Associates International, Inc. - C:\Program Files\CA\eTrust Antivirus\InoRpc.exe
    O23 - Service: eTrust Antivirus Realtime Server (InoRT) - Computer Associates International, Inc. - C:\Program Files\CA\eTrust Antivirus\InoRT.exe
    O23 - Service: eTrust Antivirus Job Server (InoTask) - Computer Associates International, Inc. - C:\Program Files\CA\eTrust Antivirus\InoTask.exe
    O23 - Service: Event Log Watch (LogWatch) - Computer Associates - C:\Program Files\CA\SharedComponents\CA_LIC\LogWatNT.exe
  • misschien gaat er in de dns server van je provider iets fout (heb ik al een paar keer gehad bij planet internet)

    je kan hier achter komen door het openen van een dosbox (start - uitvoeren - cmd <enter>;)

    typ dan in: ping www.djconfused.nl

    als het goed is krijg je nu te zien naar welk ip-adres hij zoekt.

    laat ditzelfde eens doen door iemand die wel op de site komt en dan kijken of hij hetzelfde ip krijgt.



    als er verschil inzit, of bij jou kan hij helemaal geen ip adres vinden. dan is dit wel op te lossen door je host file aan te passen
  • Je moet je probleem echt in je router zoeken. En niet op je computer. Dus die logfile heeft geen zin. Probeer eens een nieuwe firmware update binnen te halen. Installeer die ff, en breng je instellingen er opnieuw in. Ook al heb je zelf niks aangepast, ik zou het toch zo doen. Het komt vaak genoeg voor dat routers na verloop van tijd rare kuren beginnen te vertonen. En in 9 van de 10 gevallen helpt deze oplossing.
  • firmware update

    Enig idee waar ik dat kan halen.

    heb er verder niet zoveel verstand van :(
  • [quote:72c03f9f1c="djconfused"]firmware update

    Enig idee waar ik dat kan halen.

    heb er verder niet zoveel verstand van :([/quote:72c03f9f1c]

    Site van de fabrikant van je router. Moet je op die site typenr zoeken, en dan kan je de juiste firmware upgrade downloaden. Lees voordat je begint ff op die site hoe het precies moet. Of op je bijgeleverde CD. Daar is vaak wel een PDF te vinden daarover.
  • Ik heb deze router

    E-Tech Router RTBR03

    ben op http://www.e-tech.nu geweest maar kan het zelf niet vinden :(
  • Zie post van gebruiker hieronder.
  • http://www.e-tech.nu >>support>>netwerk downloads>>firmware RTBR03
  • Opgelost

    Router upgrade gedaan en hij werkt weer

    bedankt voor het helpen
  • Ik zie dit verschil tussen je eerste log en je 2e:

    [b:5e069889ab]R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen
    O4 - HKLM\..\Run: [Realtime Monitor] C:\PROGRA~1\CA\ETRUST~1\realmon.exe -s
    O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] "C:\Program Files\Winamp\Winampa.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [NetPumper] "C:\Program Files\NetPumper\NetPumperIEProxy.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [C-Media Mixer] Mixer.exe /startup
    O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
    O8 - Extra context menu item: Download with NetPumper - C:\Program Files\NetPumper\AddUrl.htm
    O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
    O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe[/b:5e069889ab]

    Heb je hier een verklaring voor, heb je programma's verwijderd of ben je in het register geweest en heb je daar sleutels verwijderd?
  • heb niks verwijderd

    Maar het werkt weer dus je kan dit Topic SLUITEN

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.