Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (internet)

modem/internet (BBnet)

roy_startpag
4 antwoorden
  • Twee weken geleden werden we spontaan van internet gekicked (internet deed het niet meer). Na dag wachten, proberen op te lossen etc. toch maar de helpdesk gebeld. Bleek dat we van KPN naar BBNet over waren gestapt (bij HCCnet). We hadden wel een ander ADSL pakket genomen, maar hier nog helemaal geen bericht of iets dergelijks over gehad. Dus het bleek dus dat we (zonder internet) een update/configuratie tool moesten downloaden. Na een week tot anderhalve week klooien, proberen, bellen naar helpdesk en verschillende tools te hebben gedownload (bij iemand anders) eindelijk het internet weer aan de praat gekregen.

    Maar nu kom ik bij het uiteindelijke probleem, het internet doet het eindelijk weer, maar niet goed. Telkens als ik een webpagina met veel items (o.a. plaatjes etc) probeer te laden vliegt het internet eruit. Ik krijg dan de melding op mn scherm: Netwerkkabel niet verbonden. Pas als ik de modem weer uit en aan doe, doet het internet het weer.
    Het ligt niet aan de netwerkkabel, heb al een andere geprobeerd. Het probleem is waarschijnlijk een foute update van de modem, maar dat weet ik niet zeker.

    Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor weet, want van de medewerkers van HCCnet hoef ik het in ieder geval niet te verwachten. Het is me echt heel erg tegen gevallen met de service van hun! Totaal geen service eerlijk gezegt. Slechte helpdesk, geen overstapinfo etc.

    Bij voorbaat dank voor de tips etc,
  • Welk modem heb je dan gekregen? En het modem wat je hebt gekregen was die toen je hem kreeg bedoeld voor internet via KPN? En welk abbo heb je precies?
  • internet cache en zo allemaal leeg gooien.
    Eventueel je net werkkaart opnieuw installeren, tussendoor opnieuw starten.
    Maak je firewall instelingen eventueel schoon en geef programma's opnieuw toestemming.
  • [quote:39057e838c="roy_startpag"]Welk modem heb je dan gekregen? En het modem wat je hebt gekregen was die toen je hem kreeg bedoeld voor internet via KPN? En welk abbo heb je precies?[/quote:39057e838c]

    Hebben al paar jaar internet via HCCnet. Het oude hccnet basis via KPN toen. Heb een oudere speedtouch modem (speedtouch home).

    Nu abbonement via BBnet

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.