Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (internet)

Hotmail vs ongelezen berichten

RNWAY
16 antwoorden
  • De laatste tijd heb ik veel last van het feit dat Hotmail gelezen berichten steeds als ongelezen blijft markeren. Met andere woorden: ik log in om m'n mail te lezen. Ik lees een bericht en ga terug naar m'n inbox. Het bericht is dan nog steeds ongelezen. Als ik op bijvoorbeeld "verzonden berichten" klik zie ik achter Postvak IN dat er geen nieuwe berichten zijn. Klik ik vervolgens op Postvak IN, dan zijn sommige al gelezen berichten weer gemarkeerd als ongelezen. Erg irritant!

    Dit probleem heb ik op meerdere computers: thuis, school, werk etc.

    Zijn er meer mensen met dit probleem?
  • Ik heb ff voor je in de opties gekeken. Er is geen instelling hiervoor. Daarom zou ik ff contact opnemen met MSN support. Dit is gewoon een fout bij hun op de server. En als je hotmail adres je gestolen kan worden, maak je gewoon een nieuwe aan.
  • [quote:08aaeedda2="roy_startpag"]Ik heb ff voor je in de opties gekeken. Er is geen instelling hiervoor. Daarom zou ik ff contact opnemen met MSN support. Dit is gewoon een fout bij hun op de server. En als je hotmail adres je gestolen kan worden, maak je gewoon een nieuwe aan.[/quote:08aaeedda2]Nee, ik stap liever niet over op een andere mail adres. Dat het geen instelling was wist ik al. Het is pas sinds kort en niet altijd, dat is het rare. Ik was benieuwd of ik de enige was.

    //Edit: ik heb 't zelfde verhaal als hierboven naar MSN support gestuurd, krijg binnen 24 uur antwoord. Ben benieuwd.
  • Hotmail kan idd af en toe raar doen. Ik heb weleens een soortgelijk ander raar probleem gezien bij iemand. Na het aanvragen van een nieuw account, was het probleem weg. Maar ook bij het nieuwe account kwam het terug. Daarom raad ik die MSN lookalikes en tools, b.v. Dmsn etc af. Ik heb soms het idee dat zulke programma's die accounts kunnen beschadigen. Omdat het vaak beta is.
  • [quote:31c659ac68="roy_startpag"]Daarom raad ik die MSN lookalikes en tools, b.v. Dmsn etc af. Ik heb soms het idee dat zulke programma's die accounts kunnen beschadigen. Omdat het vaak beta is.[/quote:31c659ac68]Nooit van dmsn o.i.d. dergelijks gehoord, en dus ook zeker niet gebruikt. Daar kan 't dus niet aan liggen…
  • Wacht het antwoord af zou ik zeggen. En laat ons ff horen wat MSN support hierover te zeggen heeft, en of ze het opgelost hebben.
  • [quote:b3ba01603c="roy_startpag"]Wacht het antwoord af zou ik zeggen. En laat ons ff horen wat MSN support hierover te zeggen heeft, en of ze het opgelost hebben.[/quote:b3ba01603c]Komt voor elkaar.
  • [quote:8886a64ff8="roy_startpag"]Wacht het antwoord af zou ik zeggen. En laat ons ff horen wat MSN support hierover te zeggen heeft, en of ze het opgelost hebben.[/quote:8886a64ff8]
    Ik gok op:
    cookies weggooien en cache legen.
    Voor ieder vaag probleem waar men het zelf ook niet meer weet is dat dé oplossing… :-?
  • [quote:c6b52a127d="rolfb"][quote:c6b52a127d="roy_startpag"]Wacht het antwoord af zou ik zeggen. En laat ons ff horen wat MSN support hierover te zeggen heeft, en of ze het opgelost hebben.[/quote:c6b52a127d]
    Ik gok op:
    cookies weggooien en cache legen.
    Voor ieder vaag probleem waar men het zelf ook niet meer weet is dat dé oplossing… :-?[/quote:c6b52a127d]Nee, deze keer niet. Het probleem doet zich op meerdere PC's voor, zowel IE als FF. PC met reborn kaart heeft zelfs het probleem. Geen kwestie van cache dus.
  • Kreeg net een mailtje van MSN Support met o.a.:

    [i:11f5719ae3]Onze technische afdeling heeft een poging gedaan je jbswinkels@hotmail.com account te repareren.
    Controleer aub of het probleem nu werkelijk is opgelost.
    Zou je ons even willen laten weten of het nu wel of niet gelukt is. [/i:11f5719ae3]

    Ik heb het gecontroleerd en zo te zien is het probleem inderdaad opgelost. :)
  • Wat heb je dan prexies gezegt in je mail, om ik heb hier ook last van. Vindt het ook egt irri.

    (sorry dat ik zo laat ben met dit :oops: )
  • [quote:0a311b7b9e="RNWAY"]Wat heb je dan prexies gezegt in je mail, om ik heb hier ook last van. Vindt het ook egt irri.[/quote:0a311b7b9e]Precies hetzelfde als in mijn start post.
  • Ow okeej, niet opgelet hahah :oops:
  • [quote:761027ad16="RNWAY"]Ow okeej, niet opgelet hahah :oops:[/quote:761027ad16]Laatste regel had ik wel weggelaten ;)
  • [quote:5e9067036b="JBS"][quote:5e9067036b="RNWAY"]Ow okeej, niet opgelet hahah :oops:[/quote:5e9067036b]Laatste regel had ik wel weggelaten ;)[/quote:5e9067036b]

    Ik nu dus niet, hahah :lol:
  • [quote:dc7166ad51="RNWAY"][quote:dc7166ad51="JBS"][quote:dc7166ad51="RNWAY"]Ow okeej, niet opgelet hahah :oops:[/quote:dc7166ad51]Laatste regel had ik wel weggelaten ;)[/quote:dc7166ad51]Ik nu dus niet, hahah :lol:[/quote:dc7166ad51]Dan krijg je terug: Ja, je bent niet de enige.

    We dwalen af.. :P

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.