Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (internet)

Openen in nieuw venster lukt niet

710665
6 antwoorden
  • als ik met de rechtermuisknop kies voor openen in nieuw venster dan doiet hij niets. Dezelfde pagina blijft staan.
  • http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-GB;q281679
  • Ik neem aan dat het hierbij om Internet Explorer gaat.

    Probeer eens Shift ingedrukt te houden en dan de link aan te klikken.

    Dit werkt ook met andere brouwsers.
    Bij mozilla Firefox kan je ook CTRL vasthouden voor het openen in een nieuwe tab.
  • nee met shift werkt ook niet en… het gekke is dat ik de link van Roy als ik die aanklik ook niets opent !
  • [quote:297c5ca04d="710665"]nee met shift werkt ook niet en… het gekke is dat ik de link van Roy als ik die aanklik ook niets opent ![/quote:297c5ca04d]

    Dan zou ff op een andere computer de door mij gepostte probleemoplossing uit printen.
  • [quote:1509d09384]RESOLUTION
    To resolve this problem in Internet Explorer, follow these steps:
    1. Quit all programs that are running.
    2. Click Start, and then click Run.
    3. Type regsvr32 urlmon.dll, and then click OK.
    4. When you receive the "DllRegisterServer in urlmon.dll succeeded" message, click OK.
    If this does not resolve the problem, repeat steps 2 through 4 for each of the following files (in step 3, replace Urlmon.dll with each of the file names below):
    • Shdocvw.dll
    • Msjava.dll
    • Actxprxy.dll
    • Oleaut32.dll
    • Mshtml.dll
    • Browseui.dll
    • Shell32.dll
    Windows XP and Windows 2000 only
    Restart the computer to enable the changes to take effect.

    If the problem is still not resolved, verify that the following registry values are present and correct:
    HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{00020400-0000-0000-C000-000000000046}
    Name: (Default)
    Value: IDispatch
    HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{00020400-0000-0000-C000-000000000046}\ProxyStubClsid
    Name: (Default)
    Value: {00020420-0000-0000-C000-000000000046}
    HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{00020400-0000-0000-C000-000000000046}\ProxyStubClsid32
    Name: (Default)
    Value: {00020420-0000-0000-C000-000000000046}


    If the problem is still not resolved, reinstall Internet Explorer. If you are using the version of Internet Explorer that is included with your operating system, reinstall or repair your operating system.[/quote:1509d09384]

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.