Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (internet)

kan niet inloggen - HELP

Jim van Zweeden
6 antwoorden
  • Ik ben deelnemer aan veel nieuwsgroepen enz. en kan altijd inloggen.
    In twee recente gevallen lukt me dat niet en ik kan niet achterhalten waaraan dat ligt.

    Het ene geval is een nieuwsgroep. Als ik gebruikersnaam en wachtwoord heb ingevoerd en ik ga vervolgens naar een sub-forum, dan staan daar beide gegevens niet meer. Als ik terug ga naar de hoofdpagina zie ik de informatie weer.
    Als ik 'uit het niets' in de nieuwsgroep inlog, dan zie ik kort mijn gebruikersnaam en wachtwoord staan, vervolgens verdwijnt het scherm en kom ik in een scherm waarin gebruikersnaam en wachtwoord kunnen worden ingevoerd; als ik dat doe begint de herhaling - zie hierboven.

    Het tweede geval is een website, waarvan de bedoeling is dat meerdere mensen teksten invoeren. Daartoe is het nodig om de website als vertrouwde website op te geven. Dat heb ik gedaan. Ik heb tevens de Serververificatie (https:) uitgevinkt en heb de adres zowel met het begin: http:// als met het begin: https:// opgegeven. Als ik vervolgens tracht in te loggen (met gebruikersnaam en wachtwoord), laadt de website, krijg ik vervolgens mededeling: Error message. Als ik om details vraag, krijg ik de mededeling: Object vereist.

    Ik werk met Windows XP, IE 6.0, Zone Alarm Pro (heb dat in een van mijn trials helemaal uitgeschakelt: heeft niet geholpen), Norton Systemworks (incl. AntiVirus).
    Ik heb ook in IE onder programma's webinstellingen hersteld gekozen.
    Ik heb ook alle cookies en internetcache schoongemaakt.

    Een collega kan wel inloggen. Ik zie niet wat ik anders doe.

    WAT KAN IK NOG DOEN????
  • Beschadigde cookies?
  • Daarom heb ik voor de zekerheid alle cookies verwijderd; hielp helaas ook niet.
  • Het is me gelukt om in te loggen.
    Na alle andere pogingen (inclusief het draaien van Anti-spy-ware en -ad aware programs) heb ik met Control Panel 2.8 by Mike Lin (gratis)de Startup-programs gecheckt.
    Daar heb ik twee wijzigingen aangebracht. 1. MSMGS van Windows Messenger uitgeschakeld (dat nestelt zich altijd graag); 2. het program Dit.exe eveneens uitgeschakeld. Ik heb geen idee wat dat voor een program is.
    In elk geval kan ik nu op de twee sites terecht.
  • Wat is dit.exe?

    Zie (o.a.) hier:

    http://www.multidesk.be/procesinfo/000007/

    even "Googelen" doet wonderen !!!

    Gr.
    Jim
  • Bedankt.
    Heb niet aan gedacht dat je hiernaar ook kunt googelen.

    Hm, dan zou dit.exe niet de boosdoener kunnen zijn, lijkt me.

    mvg, Jürgen

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.