Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (internet)

Versatel.nl

gerben
15 antwoorden
  • Hallo Allemaal,

    Binnenkort zijn er in mijn omgeving mogelijkheden voor Versatel.
    Graag wil ik weten hoe jullie ervaringen met dit bedrijf zijn.
    Ik heb al links en rechts een en ander vernomen maar hoor het ook graag van jullie kant.

    Gr,

    SeC :wink:
  • geen reacties?
    Hmm dat valt me tegen… :-?
  • Misschien dat je op tweakers wel wat info vind. lange link
  • geweldig thnx.
  • kep t nu denk jaar of 3. Bevalt me wel.. ja eerst toen het nog zonnet was waren er wat problemen. Begon met een family abbonement 512 down en 128 up. Was kut toen gingen ze alles upgraden en kon onze wijkcentrale t niet aan. Die werd toen verbouwd dus nu geen problemen meer. Na 2 jaar heb ik mn abbonement geupgrade zonder problemen en binnen 1 week daarna had ik al sneller internet: 2048 down en 512 up. Plus dat ik gratis een wireless modem kreeg omdat mn usb modem na 2 jaar uit elkaar lag.

    Maar goed het kan zijn dat andere mensen totaal andere ervaringen hebben.. maar die van mij is vrij goed.
  • Nu een jaar in het bezit van een ADSL-aansluiting van Versatel, geen problemen mee tot nu toe, loopt betrouwbaar.

    Jim
  • [quote:5402e9b8a7="Jim van Zweeden"]Nu een jaar in het bezit van een ADSL-aansluiting van Versatel, geen problemen mee tot nu toe, loopt betrouwbaar.

    Jim[/quote:5402e9b8a7]

    Neem je alle diensten af of alleen internet?
  • Hebben we het hier over ADSL2+?
  • jup we hebben het over ADSLII
  • [quote:6f1a74a886]Neem je alle diensten af of alleen internet?[/quote:6f1a74a886]Internet en telefoon, maar over een ADSL1-verbinding. Telefoon is dus gewoon KPN maar met carrier-preselect via Versatel.

    [quote:6f1a74a886]Hebben we het hier over ADSL2+?[/quote:6f1a74a886][quote:6f1a74a886]jup we hebben het over ADSLII[/quote:6f1a74a886]En daar heb ik dus geen ervaring mee. Maar da's ook nog zo nieuw dat er nog weinig van te zeggen valt vrees ik.

    Jim
  • Ik heb er ook wel over gedacht. Ik heb nu @home kabel, en dat is duurder en minder snel. Maar ik wil eerst ook de berichten over kinderziekten en werkelijke snelheden even afwachten. Kijk trouwens ook eens naar wanadoo, die biedt ook adsl2+ aan, voor een flink lager bedrag, namelijk 22,50.

    http://www.wanadoo.nl/adsl/info_adsl_family.html
  • Wat mij nog even tegenhoudt is dat het in vrijwel alle huidige aanbiedingen gaat om VOIP (Voice Over IP). Telefoneren over de dataverbinding dus. En hoewel VOIP als techniek inmiddels aardig volwassen is en een behoorlijke kwaliteit biedt is de betrouwbaarheid van de gemiddelde internetverbinding nog lang niet op het niveau van het vaste KPN-net. Internetverbindingen liggen er nog wel eens even uit en dat betekent dan tevens geen telefoon.

    Voor mij een reden om het nog maar een poosje uit te stellen, ik betaal dan, althans voorlopig nog, liever iets meer. De aanbieding van Versatel om over te stappen naar hun "Family compleet" pakket (snellere dataverbinding) heb ik daarom dus nog even in de ijskast gezet.

    Gr,
    Jim
  • Tis een ramp…

    ADSL II 10 MB DS 670 US
    Voip Werkt niet
    DTV zelfde verhaal…

    Meteen begonnen met een klachtgroep op te zetten.
    Er blijken honderden gedupeerden te zijn…. :cry:
  • mijn ellende duurt voort…

    copy / past van GOT!

    [quote:c7212a9699]Zojuist even op radar gezet:


    Consumentenbond actie

    Dit formuliertje is al meerdere malen ingevuld hoor je wat terug nee.
    Eventueel alternatief vind je onderin mijn handtekening.


    Binnenkort @ de al eerder aangegeven website

    Met als doelen:

    * Tracking System (online de status van je klacht zien)
    * Known Errors (bekende meldingen en hun oplossing)
    * Algemene Info (spreekt voor zich)
    '* Mail Lijst


    Wat heeft de VKG nodig?

    Een email met daarin een word document voorzien van de volgende informatie: Het pakket wat u heeft, uw versatel user ID, een beknopte versie van de storingen, uw historie (sinds wanneer u klant bent van versatel) en eventuele opmerkingen. Last but not least is ook vermelding van uw telefoonnummer van belang. Omdat de VKG een particulier initiatief is, en inmiddels gemaakte kosten verder niet extreem op te drijven verzoek ik u om bij het telefoonnummer een vast nummer door te geven en geen 06, mede uit naam van de VKG alvast bedankt

    [/quote:c7212a9699]

    Inmiddels dus een domein opgezet http://versatelklachtgroep.nl

    [quote:c7212a9699]Hier sinds gisteravond niks meer,

    DTV >
    VOIP >
    INET >

    1 op 1 verb geen router ertussen
    op het modem branden 2 leds continu lan3 / en de 1e led
    led ST knippert per 0.5 seconde.

    Geconstateerd dat de vorige bewoner of door de versatel installateur in mijn huis er een puinhoop van gemaakt heeft.
    ISRA punt connector is afgebroken.
    Donderdag a.s tussen 14u en 16u.

    Omzetting van KPN naar Versatel is ook problematisch.

    Na 2 weken geleden contact te hebben opgenomen aangaande de wijziging van mijn adres (woon er al 2 jr) is deze niet door KPN verwerkt.
    Wijziging zou dus allang verwerkt moeten zijn.
    Vandaar dat Versatel de lijn niet kan omzetten.
    Dit vanmorgen doorgegegeven gaat weeeeeeeeeeer aangepast worden

    Richard is hier zooooo moe van aan het worden.

    Contact met RDK VM ingesproken.
    [/quote:c7212a9699]


    en zo gaan we vrolijk verder.
  • Gerben begin als je blieft niet aan Wanadoo Family.

    Ben echt blij dat ik het na TWEE maanden al heb kunnen opzeggen terwijl je er minimaal een jaar aan vast zit.

    Wat een brok ellende was dit.

    ADSL verbinding ging nog wel, zeker niet optimaal maar het telefoneren echt niet aan beginnen.

    Enkele problemen die ik had:

    nummermelder werkte niet meer sinds ik Wanadoo had, Antwoord apparaat kregen we niet aan de praat onder Wanadoo. Andere mensen krijgen niet meer JOUW nummer te zien in hun nummer melder maar een nieuw nummer van Wanadoo. Telefoon werkte vaak gewoon niet terwijl hij rechtstreeks op de KPN lijn het wel deed. Soms wel eens een paar dagen zonder telefoon gezeten !

    ADSL verbinding (draadloos) was niet echt stabiel, viel af en toe wel eens korte momenten uit.

    Heb verschillende firmware updates gekregen, op den duur werkte hierdoor de nummermelder gelukkig wel weer, dus we konden zien wie er gebeld heeft.

    Bij bellen hoorden wij constant een hoge piep toon! Ik moet wel zeggen we waren een van de eerste die het abbo hadden, misschien wel allerlei kinderziektes, maar wij baalden hier gigantisch van.

    Na bijna dagelijks aan de telefoon gehangen met de helpdesk die overigens ook zeker niet proffesioneel overkomt heb ik het gelukkig kunnen opzeggen op grond van technische problemen.

    Voor mij nooit meer Wanadoo !

    Zit nu bij Casema en dat bevalt mij uitstekend ! Telefoon kwaliteit is perfect te noemen.

    Wat wel goed schijnt te zijn qua telefoongeluid is Tiscali ! Ken een paar mensen die zo'n pakket hebben en het bevalt hun uitstekend.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.