Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (internet)

BankingTools (via Postbank.nl)

Anoniem
gerardb
3 antwoorden
  • Ik heb inmiddels C@shflow Manager vanaf half 2005. Ik ben ermee in zee gegaan via Postbank.nl.
    Ik ben volstrekt ontevreden op de manier waarop met de klanten van Bankingtools wordt omgegaan. Ik vind dan ook dan dat de wijze waarop reclame wordt gemaakt met bankingtools echt niet deugt.
    Bankingtools levert niet wat wordt beloofd.
    Mijn mening: Ik heb betaald! Voor die betaling heb ik alleen maar problemen gekregen. Het programma biedt niet veel meer dan het, via een omweg, downloaden van de postbankgegevens.

    Reden waarom ik reageer:
    Ik heb een account bij Bankingtools. Zodra er iets in de configuratie van mijn PC verandert werkt C@shflow niet meer. Ik ben al eerder meer dan 2 weken in de weer geweest om mijn account weer werkend te krijgen. Er is geen ander contactmogelijkheid beschikbaar dan de "service"-site van BankingTools.
    Ik heb inmiddels een nieuwe PC. En ben al een week bezig mijn betaalde account weer aan de praat te krijgen en krijg nu de mededeling dat ik eerst een betaald servicecontract moet hebben! Mijn probleem is dus nog niet eens afgehandeld. maar ik moet wel eerst een servicecontract van een jaar afsluiten.

    Mijn vraag: Heeft iemand ervaring met Bankingtools? Zo ja, hoe zijn de ervaringen daarmee ?
  • Ik ben sinds 2004 gebruiker van C@shflow Assistant en ik moet zeggen dat ik er uiterst tevreden over ben. Ik heb gelijk met de aanschaf een service contract (ik geloof € 5 op jaarbasis) afgesloten. Dit servicecontract geeft recht op alle updates en ondersteuning. Naar mijn mening een alleszins acceptabel bedrag voor onbeperkte ondersteuning en (mogelijke) software updates. Wat ik van jou niet begrijp : "Ik heb een account bij Bankingtools" wat bedoel je daar mee? Ik heb het programma gewoon op mijn pc geïnstalleerd en verder basta. Mijn configuratie verandert ook regelmatig maar ik heb nog nooit enig probleem gehad met de werking van C@shflow. Kortom, ik ben een zeer tevreden gebruiker. Dan nog even iets over de service: uitermate goed! Toen er begin dit jaar een programma update kwam kreeg ik mijn administratie niet geconverteerd naar de nieuwe versie. Ik heb hun het probleem voorgelegd maar ze wisten hier niet meteen een oplossing voor omdat het een nog niet voorgekomen probleem was. Ze stelden mij toen voor mijn administratie op te sturen zodat zij de conversie voor mij konden verzorgen. Hoewel mij uiterste discretie bij het verwerken van mijn gegevens beloofd werd heb ik een mailtje gestuurd dat ik dit niet zo'n idee vond. Ik ben toen zelf verder gaan zoeken en kwam er achter dat de oorzaak was dat ik het programma op een andere partitie dan op de door hun voorgestelde C:\ Program Files\ enz. had geïnstalleerd. Wie schetst echter mijn verbazing toe ik na een paar weken alsnog de juiste oplossing ook door hun aangeboden kreeg. Ondanks mijn weigering mijn gegevens naar hun op te sturen hadden ze dus toch naar de oplosssing gezocht. Naar mijn idee een prima service voor de makers van een programma van een paar euro's. Maar ja, als je € 5 teveel vindt voor een geweldige ondersteuning…
  • Mijn probleem zit er ook niet in dat ik geen service krijg! Ook niet dat ik niet wil betalen! Meer dan vervelend is dat ik zonder dat ik daar verder iets aan kan doen het programma alleen in evaluatie-mode kan opstarten omdat mijn computer-ID is gewijzigd. De eerste keer is dat spontaan gebeurd. Ik denk omdat ik toen niet via de netwerkkabel maar via mijn wireless-card verbinding heb gemaakt. De tweede keer omdat ik het programma op mijn nieuwe laptop had geïnstalleerd. Zoiets mag dan toch geen anderhalve week aan mailen/corresponderen kosten omdat recht te breien. Zeker niet als dat dan uitsluiten via de site van Banking Tools kan die prompt me halverwege de mailen correspondentie verwijt dat ik mijn servicecontract neit betaald heb.
    Overigens heb ik C@shflow Manager en netjes betaald voor het pakket. Daarnaast ben ik geen computer-analfabeet en begrijp best wel dat niet alles altijd vlekkeloos loopt. Maar dit is echt niet wat ik onder een soepel werkend pakket versta.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.