Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (internet)

Probleem: Lan verbinding, netwerkkabel niet goed aangesloten

meneer_ed
1 antwoord
  • Ik krijg rechts onderin steeds een ballonetje met de tekst.
    "Lan verbinding"
    "Een van de netwerkkabels is niet goed aangesloten"

    Hierdoor valt internet voor 1-5 seconden uit en pakt daarna de verbinding weer op. ( hij stottert als het ware )

    Ik heb adsl van wanadoo met kpn.

    Als jullie meer informatie nodig hebben vraag maar

    Maar een antwoord is beter

    Alvast bedankt

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.