Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (internet)

VoIP-problemen

Anoniem
andre@home
1 antwoord
  • Hallo,

    Ik heb twee problemen bij het gebruik van VoIP-software:

    [b:4bb4b054b4]1.[/b:4bb4b054b4] Als ik ± 1,5 minuut gebeld heb met Skype of VoipStunt verbreekt mijn router (Linksys WRT54G v5) de verbinding met de pc en herstelt deze een paar seconden later weer.
    Is daar een oplossing voor (firmware is up-to-date)?

    [b:4bb4b054b4]2.[/b:4bb4b054b4] Ik heb VoipStunt geïnstalleerd en daarmee test-accounts gemaakt, waarmee je tot 30 gratis nummers kan bellen voordat je credit moet kopen. Nu komt het rare:
    - Als ik een VoipBuster-gebruiker bel gaat dit goed (afgezien van probleem 1).
    - Als ik een VoipBuster-account wil aanmaken, krijg ik de melding dat de gebruikersnaam al bezet is.
    - Als ik wil inloggen op de VoipBuster-site, krijg ik de melding dat mijn wachtwoord niet klopt.
    Dus VoipBuster en VoipStunt gebruiken hetzelfde netwerk, maar toch zijn ze niet gelijk. De programma's wel: het versie- en het builtnummer zijn gelijk.
    Is er een manier om een VoipStunt-account te verwijderen of om ervoor te zorgen dat VoipBuster er ook mee kan werken?

    Alvast bedankt!

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.