Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (internet)

HTTPS werkt niet (MijnPostbank.nl)

jweijde
5 antwoorden
  • Gebruik al een hele poos MijnPostbank.nl maar sinds enkele dagen kan IE de pagina niet meer vinden als ik klik op 'Inloggen MijnPostbank.nl'.

    Ik heb een poos Firefox gebruikt, mogelijk heeft dit er wat mee te maken.

    Wat ik verder kan zeggen:
    MijnPostbank.nl zou geen storing hebben en die verwezen door naar een eventuele storing bij mijn provider (Orange).
    Bij Orange zijn er ook geen storingen.
    Uitschakelen van de firewall heeft geen effect.


    Kan iemand me helpen?
  • probeer eerst eens webinstellingen herstellen (ie6 - extra - internetopties - tabblad programma´s),
    en kijk eens of postbank genoemd wordt onder niet vertrouwde sites of zo op tabbald beveiliging.
  • Heb ik gedaan. Niets.
    Opgestart, nog niets.. :(
  • tja, je komt dus wel op de openingspagina van postbank, maar krijgt de inlogpagina niet te zien?
    moet iets te maken hebben met de instellingen van java en/of active scripting; wellicht heb je een te scherp afgestelde beveiligingssuite meelopen?
  • Ik heb in het verleden ook iets dergelijks meegemaakt. Hoewel ik al vrij lang FF gebruik was het volgende volgens mij de oplossing.

    In IE naar: Extra, Internetopties, Beveiliging. Daar 'Vertrouwde websites aanklikken en bij Websites: https:// postbank enz. toevoegen.

    Ik heb goede hoop dat het zo gaat lukken.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.