Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (internet)

Gebruikerservaring gevraags van Alice Internet en telefoon

sdk
3 antwoorden
  • Ik overweeg de overstap te maken naar Alice Inernet en Telefoon.
    Zijn er al gebruikers, die met mij hun ervaring willen delen.

    Hoe betrouwbaar ?
    kwaliteit ?
    Snelhied:
    Stabiel ?
    Duidelijkheid telefoon ?
    Gebruik van Modem ?
  • Of met Tiscali ?

    Graag hoor ik alsnog van beide providers de ervaringen.
  • Ondanks alle negatieve reacties toch maar besloten om de gok aan te gaan met Alice en dat heb ik geweten!!! In september aansluiting aangevraagd op mijn nieuwe adres i.v.m. verhuizing. Op 3 december zou ik gebruik kunnen gaan maken van de diensten van Alice. Na op 30 november nog geen modem te hebben ontvangen maar even contact opgenomen met Alice. Het modem zou onderweg zijn en kon zelfs op of na de dag van de ingangsdatum binnenkomen. Op 4 december nog steeds geen modem. Weer contact opgenomen en een trackingnummer doorgekregen zodat ik mijn pakket zelf kon gaan volgen via internet.
    Op 6 december nog maar een keer gebeld met Alice omdat er maar niks kwam en ik zou worden teruggebeld. Niet gebeurd tot nu toe. 10 december zelf geconstateerd dat het pakket weer terug was bij de afzender ! :( Weer gebeld met Alice en te horen gekregen dat het modem inderdaad terug was gekomen en dat ik het over ongeveer EEN WEEK thuis kon verwachten. Na verschillende malen vragen of dit niet bespoedigd kon worden de moed maar opgegeven. Ga nu maar weer een week zitten wachten op mijn modem in de hoop dat het nu wel goed gaat. Dus nu al erg slechte ervaringen met deze provider en dan heb ik nog niet eens internet… pffff…. De helpdesk is ook ronduit waardeloos te noemen… :(

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.