Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (internet)

Utorrent

LaraLancaster
6 antwoorden
  • Hallo,
    Ik download al een hele tijd met het proggie Utorrent.
    Dat ging altijd vlekkeloos en werkte prima!
    Tot afgelopen maandagmiddag……Opeens kan ik niets meer downloaden.
    Hij stopte er gewoon mee.
    Ik heb al zoveel geprobeert.
    Heb ook mijn server gebeld om te vragen of ze iets hadden veranderd, maar dat was niet het geval.
    Systeemherstel gedaan, opnieuw installeren van het proggie enz. enz. Het heeft allemaal niet geholpen.
    Weet iemand misschien raad ?
    Want ik krijg met dit proggie niets meer gedownlaod, ook niet als ik een ander download programma installeer.

    Alvast super bedankt !
    Groetjes Lara
  • Mogelijk iets aan je firewall veranderd? Probeer het eens even met de firewall uit, dan weet je meteen of je het daarin moet zoeken.
  • Hoi Gerben,
    Bedankt voor je reactie !
    Nee….Ik hab niets veranderd aan mijn Firewall en dat was het 1ste wat ik heb uitgedaan toen mijn problemen begonnen.
    Firewall van XP staat trouwens altijd al uit.
  • Ik heb dat toen ook een keer gehad. Ik heb Utorrent toen volledig verwijderd en opnieuw geinstalleerd en toen was het verholpen.
  • Ook dat heb ik al een aantal keren gedaan, ook verwijderd waar de sleutels staan en steeds helemaal opnieuw geinstalleerd.
    Ik heb zelfs 2 andere proggies geprobeerd en ook die deden het niet.
    Nu krijg ik net dit berichtje binnen, zou dit bij mij het geval kunnen zijn ?
    Mijn provider is namelijk UPC !!!!

    Enige tijd geleden heeft UPC een nieuwe IP range in gebruik genomen. Het gaat hier op de range 77.248.x.x t/m 77.251.x.x.
    Elke abonnee krijgt een eigen IP nummer toegewezen om te kunnen internetten. Deze IP nummers worden meestal voor onbepaalde tijd uitgegeven.
    Sinds het uitgeven van IP nummers uit de 77 range zijn er vele klachten binnen gekomen van abonnee's die een IP nummer uit deze range hebben gekregen.
    De klachten variëren van extreem trage connecties tot het totaal niet kunnen bereiken van bepaalde sites. Het blijkt dat abonnee's met een ander IP nummer wel zonder problemen bij de betreffende sites kunnen komen.

    UPC heeft inmiddels toegegeven dat er problemen zijn met deze nieuwe range. Er worden twee soorten problemen onderkend:

    * Bepaalde delen van de 77 range zouden in blacklists staan. Dit zou kunnen komen doordat de range in het verleden is misbruikt door malafide providers.
    * Routing problemen aan de kant van UPC zelf


    UPC is druk bezig met het oplossen van deze problemen. Zit je echter zelf in de 77 range en heb je nogsteeds problemen met het bereiken van bepaalde sites dan kun je dat melden in dit topic.
    http://www.chelloo.com/upc/chelloocom-nieuws/problemen-met-nieuwe-ip-range-upc-t20810.0.html
  • Heb je ook al eens geprobeerd een andere poort te kiezen in Utorrent (en je firewall)??

    Dit wil in veel gevallen ook nog weleens helpen.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.