Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (internet)

Nieuwe provider, hulp!

ks
10 antwoorden
  • Hallo,

    Ik (of mn ouders..) hebben nu Ziggo maar dat is gewoon echt slecht! Valt onwijs vaak uit, soms heb je zelfs een dag geen internet! Onwijs frustrerend.

    Daarom hebben mijn broer en ik besloten om een nieuwe provider te zoeken en het verschil zelf te betalen.

    Ik ben een beetje rond gaan kijken maar wist eigenlijk niet echt welke nou goed is. Op de internet sites(van andere providers) zeggen ze natuurlijk allemaal dat het bij hun zo goedkoop is en het béste internet.

    Maar ik heb liever wat ervaring van andere mensen :)

    bvd,
    zwep
  • Welke postcode zit je? 8)
  • Zo ver ik heb begrepen is tele2 wel redelijk goed en best goed te betalen. Als ik niet nog 6 maanden vast zat aan mijn Online (orange(wanadoo)) abbo dan was ik al overgestapt op tele2… (best belachelijk, ik zit al 5 jaar bij ze en dan nog zit ik met een contract verlenging van een jaar ieder jaar :evil: )

    Ik wist niet dat ziggo zo slecht was, zo ver ik weet is het gewoon een samen trekking van enkele bestaande kabel providers. Echt goedkoop zijn ze ook niet…
  • @ drewster: Je mag sinds 2008 je abbo opzeggen per maand als je contract is verlopen. Ik neem aan, als je nog 6 maanden moet, dat je dus in april je nieuwe aboo is ingegaan. Dus elke maand opzegbaar. Mits je natuurlijk voor een abbo opnieuw heb getekend.

    En ik heb ook ziggo en heb gewoon nergens last van.
  • [quote:02ae94b7c4="MarcoP"]

    En ik heb ook ziggo en heb gewoon nergens last van.[/quote:02ae94b7c4]

    Problemen bij Ziggo komen sinds de fusie van de oude kabelbedrijven (Casema, Multikabel, etc.) bij veel gebruikers voor. zie ook:

    http://www.nu.nl/news/1795159/51
    ss/Nog_altijd_problemen_bij_Ziggo.html


    Hier in Amersfoort loopt het ook momenteel weer als een trein, maar vlak na de fusie was het hier ook waardeloos en lag internet er om de haverklap uit. Schijnbaar zijn die problemen niet overal even snel verholpen.

    Zit er zelf ook over te denken om Ziggo eruit te zetten, zijn idd niet de goedkoopste en bovendien kan je dan ook van dat te dure kabelabonnement af. :wink:
  • zwep, je hebt nog geen antwoord gegeven op de vraag wat jouw postcode is.
    Ziggo is een kabelprovider en dat houdt heel vaak in dat ze het alleen recht hebben. Je kunt dan niet kiezen voor bijvoorbeeld UPC omdat die geen kabel rechten hebben in dat gebied. (b.v. omgeving Den Haag)
    Dus als je niet om Ziggo heen kunt dan zul je moeten kiezen voor een provider die via je telefoonlijn binnen komt en daar zijn er genoeg van.
    Maar dat houdt wel in dat je dan ook een ander modem nodig hebt en misschien nog meer hardware.
    Om jou verder te helpen zul je dus eerst je postcode door moeten geven en eventueel andere wensen zoals snelheid en welk bedrag je per maand uit wil geven.
  • [quote:d6b87b303e="MarcoP"]@ drewster: Je mag sinds 2008 je abbo opzeggen per maand als je contract is verlopen. Ik neem aan, als je nog 6 maanden moet, dat je dus in april je nieuwe aboo is ingegaan. Dus elke maand opzegbaar. Mits je natuurlijk voor een abbo opnieuw heb getekend.[/quote:d6b87b303e][quote:d6b87b303e="Online"]Uw abonnement duurt altijd tenminste twaalf maanden en u heeft één maand opzegtermijn. Nadat de eerste twaalf maanden voorbij zijn en u het abonnement niet heeft beëindigd, [b:d6b87b303e]wordt het telkens met een jaar verlengd[/b:d6b87b303e]. Ook daarna geldt een opzegtermijn van één maand voor het einde van de verlengde termijn.[/quote:d6b87b303e]De belachelijk geformateerde link werkt alleen als je hem "copy-past"
    http://kms.online.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE/,/?St=54,E=0000000000062170370,K=4835,Sxi=7,Case=obj(1937),strTitel=Hoe%20kan%20ik%20mijn%20abonnement%20opzeggen?#3]

    Dus, aldus online zit je ieder jaar weer een jaar vast aan je abbo, als dat onwetmatig is mag je wel een linkje posten waar dat "zwart op wit" staat.

    (sry voor de gedeeltelijke topic highjack btw :oops:)
  • Oh sorry!

    Mijn postcode:

    2628 EX
  • zwep antwoord:
    [quote:69fbc23871]Mijn postcode:

    2628 EX[/quote:69fbc23871]
    Als ik dit adres invul bij ziggo.nl met een fictief huisnummer bv 1 of 2 of 3 dan geeft ziggo als antwoord: "Nog even niet
    Wij kunnen onze producten (nog) niet leveren in het gebied waar je woont. Ga naar onze Klantenservice om contact op te nemen voor meer informatie of om je te laten terugbellen door 1 van onze medewerkers"

    Dus wat klopt er niet?
    Ook ontbreken nog antwoorden op andere vragen.
  • [quote:e6be13771a="gertcor"]Als ik dit adres invul bij ziggo.nl met een fictief huisnummer bv 1 of 2 of 3 dan geeft ziggo als antwoord: "Nog even niet [/quote:e6be13771a] Dat is omdat je een postcode niet kunt gebruiken in combinatie met een willekeurig huisnummer. Welke huisnummers er bij een postcode horen kun je checken op http://www.postcode.nl/
    [quote:e6be13771a="zwep"]een nieuwe provider te zoeken [/quote:e6be13771a] Voordat je een andere provider gaat zoeken check je eerst even op GoT het [Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 3 http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1310162 Welke breedband internet providers er zijn zou je kunnen checken op http://www.internet-adsl.nl/

    Ikzelf heb op dit moment alleen ervaring met UPC. Dat UPC classic account heb ik inmiddels een jaar of tien. In het begin was er regelmatig storing. Tegenwoordig valt lijkt dit niet zo vaak meer voor te komen. Andere ervaring kun je checken op het Chello.com forum http://www.chelloo.com/upc/index.php?PHPSESSID=11dc6667b4a38bebbe30f3f25f86f4da&board=56.0

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.