Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (internet)

Packard Bell Regristratie van product Serienummer probleem

Anoniem
Harmen015
4 antwoorden
  • Hallo Computer Totaal

    Ik heb op 30 September 2008 een Packard Bell Easynote Laptop gekocht.
    Alleen nu stond er op mijn handleiding dat ik het product moest regristreren.
    Toen moest ik eerst mijn persoonlijke gegevens versturen.
    Dat was voltooid Maar bij het serienummer voerde ik de juiste code in.
    Toen kreeg ik een fout dat de code fout was. Het kon ook met Product nummer toen heb ik dat geprobeerd maar toen stond er

    [b:eeaf9d47ff]
  • Gewoon terug naar de winkel gaan waar U het produkt heeft gekocht.En daar het probleem neerleggen. :?
  • Ik denk toch echt eerder Packard Bell hoor!!!
  • Inderdaad, contact opnemen met Packard Hell, of de winkel waar je het gekocht hebt. Wij kunnen je hier gewoon niet mee helpen. Overigens vervalt de garantie absoluut niet, als je je niet registreert. Je factuur is je garantiebewijs.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.