Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (internet)

hinderlijke vastloper bij inloggen op Startpagina

Anoniem
The Dragon
6 antwoorden
  • Ik heb al een tijdje last van het volgende verschijnsel:
    (Windows XP SP3)
    Als ik, na het bekijken van mijn net binnengekomen mail, klik op Internet Explorer, krijg ik het scherm daarvan wel te zien, met de mededeling: Verbinding maken….., maar verder komt het niet. Mijn Startpagina wil niet doorkomen. Als ik op het kruisje rechtsboven tik, is er geen enkele reactie.
    Als ik dan (na enige tijd) Ctrl-Alt-Del doe, krijg ik het Taakvenster met het ''Proces beëindigen''-schermpje, met bovenaan taskmgr.exe in het blauw. Als ik nu bevestig, verdwijnt de helft van mijn Explorer-scherm. Klik ik nu het kruisje rechtsboven, dan verdwijnt het Explorer-scherm en krijg ik de gebruikelijke mededeling dat ik Internet Explorer wil beeindigen en of ik dat probleem wil doorgeven aan Microsoft, waarvoor dank.
    Als ik hierna WEER op Internet Explorer klik, doet hij het wel goed…..
    RARA, wie weet hoe ik dit kan oplossen?
    Sander
  • Heb je al geprobeerd om met een andere startpagina te starten?
  • Je kan proberen om internet opnieuw in te stellen.Ga naar internet, extra eigenschappen, geavanceerd en kies opnieuw instellen. :)
  • [quote:059172cdd7="gertcor"]Heb je al geprobeerd om met een andere startpagina te starten?[/quote:059172cdd7]


    Ik denk niet dat dit het probleem zal oplossen, want toen ik daarnet via de regel in de van de webmaster ontvangen mail dit forum wilde bereiken om op je tip te reageren, lukte dat ook alleen maar nadat ik weer dezelfde procedure had gevolgd.
    Bedankt voor de moeite, overigens.
  • [quote:77f0c4e721="THE DRAGON"]Je kan proberen om internet opnieuw in te stellen.Ga naar internet, extra eigenschappen, geavanceerd en kies opnieuw instellen. :)[/quote:77f0c4e721]

    Dank je. ik ga dat zeker proberen.
  • Hallo Dragon!
    Dit lijkt tot nu toe goed te werken!
    Dank voor je tip!
    Sander

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.