Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (internet)

gedonder met XS4ALL, WAARSCHUWING

marotick
5 antwoorden
  • Van HCC net ben ik destijds gemigreerd naar XS4ALL.
    Omdat ik ADSL van XS4ALL behoorlijk prijzig vind ben ik overgestapt naar een ander en heb ik XS4ALL schriftelijk opgezegd.

    Van XS4ALL ontving ik nu een brief waarin ze de overstap bevestigen alleen nu wordt ik ongevraagd overgezet naar een andere betaalde service dat PACK heet…..
    Daar heb ik helemaal niet om gevraagd, dat wil ik niet.
    Ik kan er vanaf komen door me op de website alsnog een keer af te melden.
    Daar heb ik dus o.a. een wachtwoord voor nodig en die heb ik niet want die heb ik ook nooit nodig gehad.
    Ik heb dus een automatische incasso en daar begint het gedonder al want ze kunnen het zomaar van mijn rekening af trekken.
    Leuk he…
  • Automatische incasso kan je bij de bank laten terugdraaien en kan je tevens een incasso-blokkade laten instellen voor het rekeningnummer van xs4all.

    Uiteraard wel ff de kleine lettertjes nagaan of je echt niet tot betalen verplicht bent, anders heb je een probleem als ze straks met een deurwaarder langskomen. :wink:
  • Je kunt automatische betalingen altijd laten storneren, dus terugstorten en stopzetten. Kan meesetal gewoon online met internetbankieren, sowieso bij ING.
  • Bericht gekregen van XS4ALL

    Omdat ik niet zelf heb afgezegd maar dat door de nieuwe provider heb laten doen is XS4ALL van mening dat de overeenkomst niet is ontbonden en dat zij het recht hebben om de overeenkomst om te zetten naar een andere service. Ook gaat mijn opzegging pas in een maand nadat ik over gegaan ben naar de nieuwe provider…

    Jammer voor XS4ALL. Ik heb ze persoonlijk een opzegging per post gestuurd en ondertekend, dus gaat bovenstaande verhaal niet op.
    Ik heb per 4 juli opgezegd dus na een maand heb ik met die club niets meer mee te maken.

    Vroeger waren het piraten nu zijn ze verder afgezakt en is het maffia.

    Jack Marotick
  • Overigens ook een vreemd uitgangspunt van XS4ALL.
    Tegenwoordig neemt de nieuwe provider juist heel vaak de overstapservice voor zijn rekening.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.