Vraag & Antwoord

Anders (internet)

PayPal-account

Anoniem
None
12 antwoorden
  • Heb vandaag een Paypal-account aangemaakt en kreeg een e-mail waarin staat dat ik binnen 3-5 dgn mijn bankafschrift moet controleren op bepaalde bedragen. Echter, ik ontvang slechts 1x p/m een afschrift (betalingsoverzicht) van mijn bank en die heb ik pas kort geleden gehad.
    Wat nu?? Kan ik gewoon wachten op de volgende afschrift die medio januari 2010 zal ontvangen? Of moet ik echt binnen die genoemde periode van 5 dgn reageren en bevestigen???
    Oh ja, voor alle duidelijkheid: mijn bankzaken regel ik nooit via internet maar moet nu wel omdat ik een aankoop alleen kan betalen middels PayPal, dus was ik genoodzaakt om dit account aan te vragen.
    Andere betalingsmogelijkheden werden niet geboden :cry:
  • Bij de meeste banken kun je ook wel info over afschrijvingen krijgen via de telefoon. Moet je je wel voor aanmelden, en het zal wel even duren. Maar het is een mogelijkheid. En je ziet ook vanzelf, of er iets op je paypal account is bijgeschreven, toch?
  • Bij de eerste afschrijving van, ik dacht $1,95 staat een verificatie code, die heeft de tp weer nodig om zijn account te bevestigen.
    Dus even inloggen op internetbankieren is noodzakelijk om op tijd paypal te aktiveren.
  • [quote:b8f20501c1="peterkramer"]…….Dus even inloggen op internetbankieren is noodzakelijk om op tijd paypal te aktiveren.[/quote:b8f20501c1]

    Dat was volgens mij nu net het probleem, dat heeft TS volgens mij niet, dus blijft het telefonisch bankieren zoals Gerben bedoelt zo'n beetje de enige optie.

    Overigens is de angst voor internet bankieren niet helemaal gegrond. Ik heb toch wel het idee dat dat behoorlijk zit dicht getimmerd.
  • [quote:60db7341e6="Peter Vooges"][quote:60db7341e6="peterkramer"]…….Dus even inloggen op internetbankieren is noodzakelijk om op tijd paypal te aktiveren.[/quote:60db7341e6]

    Dat was volgens mij nu net het probleem, dat heeft TS volgens mij niet
    [/quote:60db7341e6]
    Dat heeft Peter Vooges goed gelezen. Telefonisch zal ook niet gaan, maar er is volgens mij dan nog wel de optie om mijn bankkantoor binnen te lopen natuurlijk.
    Blijft onduidelijk of het op tijd aktiveren ook echt aankomt op een deadline v.w.b. de datum waarop die aktivatie plaatsgevonden moet hebben.
    Kennelijk is er bij PayPal geen helpdesk of support :roll: Lijkt mij toch wel belangrijk, ook als er sprake mocht zijn van een onterechte transactie m.b.t. de PayPal-rekening.
  • Misschien heeft u hier wat aan,dit heb ik van een andere forum.

    Indien u met een brandende vraag zit die direct beantwoord dient te worden, kunt u contact opnemen met de Customer support line:

    Bel ons op: 0900 265 8950 (Kosten vanaf een vaste lijn: 0,10 EUR per minuut)

    Medewerkers van de klantenservice van PayPal staan voor u klaar van 08:00 CET tot 16:30 CET van maandag tot en met vrijdag.

    We mogen alleen met de rekeninghouder over een rekening spreken. Houd de volgende informatie binnen handbereik wanneer u belt:
    Uw telefoonnummer
    Uw e-mailadres
    De laatste vier cijfers van de creditcard of bankrekening die bij PayPal is geregistreerd
    Om veiligheidsredenen moeten we bovenstaande gegevens controleren voordat we rekeninggegevens bespreken.

    P,s

    En anders kunt u de verkoper niet mailen,dat u via een overschrijving wilt betalen.
  • Hé daar kan ik wellicht iets mee. Zal hun 'ns bellen deze week.
    Hopelijk spreken zij gewoon Nederlands :D ; buitenlandse talen zijn bij mij altijd zwak geweest.
  • Volgens mij maakt het niet uit als het langer dan 5 dagen duurt.. voordat ik internetbankieren had had ik ook een verified paypal account, dus ik denk dat het wel gewoon kan ;)
  • Je kunt ze ook in het Nederlands emailen/form invullen.
    Klik onderaan gewoon op Contact met ons opnemen op www.paypal.nl.
    Ik heb dat wel eens gedaan, kreeg vlot antwoord en een paar dagen later een mail met de vraag of alles naar behoren beantwoord en opgelost was.
    Er zitten echte :lol: mensen.
    Groetjes, Frank.
  • hè hè, eindelijk het bankafschrift met de PayPal bedragen :D
    Dus gelijk naar PayPal-website gegaan om de "bank" te bevestigen.
    Kreeg geen foutmeldingen, dus neem aan dat e.e.a. goed verlopen is.
    Maar ja, die aanbieding waarvoor ik een PayPal-account nodig had…. is inmiddels allang weer verlopen :cry: :cry:
  • Mooi dat het toch nog gelukt is. Of het goed verlopen is, zou je kunnen checken door in te loggen op je paypal account. Bij status zou dan moeten staan: Gecontroleerd

    Wat de aanbieding betreft. Er komen vast wel meer aanbiedingen voorbij. Ik heb mijn paypal account tot nu toe maar één keer kunnen gebruiken. Dat was 3 augustus 2008 om applicatie 3DMark Vantage voor $8.48 mee te betalen.
  • [quote:5f3aa4767e="jolo"]Of het goed verlopen is, zou je kunnen checken door in te loggen op je paypal account. Bij status zou dan moeten staan: Gecontroleerd[/quote:5f3aa4767e]
    Yep, het staat er inderdaad :lol:

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.