Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (internet)

Help: afbeeldingen laden niet

fransbeukers
5 antwoorden
  • Beste mensen,

    Sinds vorige week een nieuw desktop systeem van Dell. i5 8MB / 6G geheugen. met windows 7

    Ik heb het volgende probleem waar ik niet meer uitkom.

    Als ik browse naar pagina's met veel afbeeldingen, zoals bijvoorbeeld google afbeeldingen laden in de meeste gevallen de afbeeldingen niet. Soms wel maar meestal niet.

    Ik heb dit probleem met IE8 maar ook met Firefox 3.6

    Ik heb de windows firewall uitgezet en ook Norton virusscanner maar dit hielp niet. Ik heb ook mijn draadloze router ertussen uit gehaald en direct bedraad op de ADSL modem aangesloten maar ook zonder resultaat.

    Mijn verbinding werkt goed. Tenminste speedtest.nl geeft dit aan en mijn laptop doet het ook goed en heeft dit probleem niet. Downloaden gaat ook op fulll speed.

    Wij zitten met de handen in het haar want zo is internetten niet leuk meer

    Heeft iemand tips

    alvast bedankt

    Frans
  • Alle updates voor W7 al binnen?
  • Ja. Ik weet niet hoe ik kan checken of dit compleet is maar de eerste dagen heb ik veel updates binnegekregen.

    Systeem is nu twee weken in huis.
  • [quote:3850c9ea8a="fransbeukers"]Ja. Ik weet niet hoe ik kan checken of dit compleet is maar de eerste dagen heb ik veel updates binnegekregen.

    Systeem is nu twee weken in huis.[/quote:3850c9ea8a] Gewoon nog een keer controleren op updates. En misschien helpt dit.
    http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/Why-cant-I-see-the-pictures-on-a-website
  • Waarom treed je niet met het dell service center in contact, die kunnen je misschien wel helpen, probeer anders eerst systeem herstel naar een eerder punt terug te zetten.
    Kijk ook eens bij het configuratiescherm, internet opties en onder privacy hoe hoog de schuif staat, normaal is de juiste instelling.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.