Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (internet)

waar is Google ??

blackhawkdesign
11 antwoorden
  • Naar volle tevredenheid gebruik ik Google Chrome en Mozilla Firefox,alle de laatse updates, als zoekmachine heb ik Google. Maar sinds 3 dagen krijg ik onderstaande melding als ik ook maar iets met de naam Google intik zoeken gaat niet meer en Gmail ook niet, dit doet zich voor in beide browsers. Krijg wel alle post binnen van Gmail via OUTLOOK

    Deze webpagina is niet beschikbaar.
    De webpagina op https://www.google.com/accounts/ServiceLogin?service=mail&passive=true&rm=false&continue=https%3A%2F%2Fmail.google.com%2Fmail%2F%3Fhl%3Dnl%26zx%3D1c40c2ckc0b6e%26shva%3D1%26ui%3Dhtml%26zy%3Dl&bsv=zpwhtygjntrz&ss=1&scc=1&ltmpl=default&ltmplcache=2&hl=nl# is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.

    gr. Frits
  • [quote:b6a8d317cd="fatman"]Naar volle tevredenheid gebruik ik Google Chrome en Mozilla Firefox,alle de laatse updates, als zoekmachine heb ik Google. Maar sinds 3 dagen krijg ik onderstaande melding als ik ook maar iets met de naam Google intik zoeken gaat niet meer en Gmail ook niet, dit doet zich voor in beide browsers. Krijg wel alle post binnen van Gmail via OUTLOOK

    Deze webpagina is niet beschikbaar.
    De webpagina op https://www.google.com/accounts/ServiceLogin?service=mail&passive=true&rm=false&continue=https%3A%2F%2Fmail.google.com%2Fmail%2F%3Fhl%3Dnl%26zx%3D1c40c2ckc0b6e%26shva%3D1%26ui%3Dhtml%26zy%3Dl&bsv=zpwhtygjntrz&ss=1&scc=1&ltmpl=default&ltmplcache=2&hl=nl# is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.

    gr. Frits[/quote:b6a8d317cd] hmm raar ik kan wel gewoon op die link klikken en heb firefox,kan je er wel naar toe met internet explorer? anders denk ik dat je internet niet goed is of misschien de instellingen
  • Trojan… virus?
  • [quote:2cb8612a05="andre@home"]Trojan… virus?[/quote:2cb8612a05]

    volgens virusscanner volkomen clean, het is voor mij niet mogelijk om uberhaupt iets van Google op internet te zien nu gebruik ik BING maar ik wil terug naar Google, ik krijg ook onderstaande melding

    Deze webpagina is niet beschikbaar.
    De webpagina op https://www.google.com/accounts/Login?hl=en&continue=http://www.google.co.uk/ is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.
    Meer informatie over deze fout
    Fout 102 (net::ERR_CONNECTION_REFUSED): Onbekende fout
  • Dit adviseert Google zelf..:
    http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=nl&answer=117805
    Vul anders ook even handmatig de DNS van je provider in ipv automatisch.
  • [quote:686c8beada="andre@home"]Dit adviseert Google zelf..:
    http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=nl&answer=117805
    Vul anders ook even handmatig de DNS van je provider in ipv automatisch.[/quote:686c8beada]

    Bedankt voor je antwoord, maar op deze site kan ik uiteraard niet komen, zal het met de DNS eens proberen.
    Helaas werkt niet, het idiote is dat alles van Google (Gmail,Picasa, enz ) niet werkt krijg verschillende fout meldingen welke browser ik ook gebruik
  • Weergaveproblemen met webpagina's: 'Deze webpagina is niet beschikbaar' (netwerkfouten 2, 102, 104 en 105)
    Afdrukken
    Probleem

    Dit bericht wordt weergegeven wanneer Google Chrome de gevraagde webpagina niet kan vinden en laden.
    Oplossingen
    Het webadres controleren

    Controleer de URL in de adresbalk om er zeker van te zijn dat u naar het juiste webadres gaat. Als u zeker weet dat u naar het juiste webadres gaat, controleert u of u dezelfde webpagina in een andere browser kunt openen, zoals in Internet Explorer of Firefox. Als u de webpagina in geen enkele browser kunt bekijken, is de webpagina wellicht tijdelijk niet beschikbaar. U moet er ook voor zorgen dat u een goede verbinding heeft met internet.

    Als u met een andere browser de webpagina wel kunt laden, maar niet met Google Chrome, controleert u de specifieke fout die u ontvangt. Klik hiervoor op de link 'Meer informatie over deze fout' op de pagina. De andere oplossingen in dit artikel zijn relevant als u een van de volgende fouten tegenkomt:

    * Fout 2 (net::ERR_FAILED): onbekende fout
    * Fout 104 (net::ERR_CONNECTION_FAILED)
    * Fout 105 (net::ERR_NAME_NOT_RESOLVED)
    * Fout 102 (net::ERR_CONNECTION_REFUSED): onbekende fout


    Controleren op malware

    We hebben vastgesteld dat verbindingsproblemen met webservers die in Google Chrome optreden, vaak worden veroorzaakt door malware. Gebruik gratis software (te verkrijgen via Google Pack ) om malware te detecteren op en te verwijderen van uw computer. Meer informatie over het verwijderen van malware van uw computer.



    Uw cookies wissen

    Cookies zijn bestanden die door websites die u heeft bezocht worden gemaakt om browsegegevens op te slaan, zoals uw voorkeuren voor de website of uw profielgegevens. Een beschadigd cookiebestand kan ervoor zorgen dat deze fout wordt weergegeven. Voer deze stappen uit om uw cookies te wissen (voor Windows):

    1. Klik op het menu 'Gereedschap' menu 'Gereedschap'.
    2. Klik op het tabblad 'Geavanceerde opties' en ga naar het gedeelte 'Privacy'.
    3. Klik in het gedeelte 'Cookie-instellingen' op 'Cookies weergeven'.
    4. Klik op 'Alles verwijderen'.
    5. Klik op 'Sluiten'.




    Google Chrome toegang verlenen tot uw antivirus- en firewallinstellingen

    Elk programma werkt anders; raadpleeg daarom de hulpbronnen van uw software voor verdere instructies.



    Uw proxyinstellingen aanpassen

    Voer deze stappen uit (voor Windows):

    1. Klik op het menu 'Gereedschap' menu 'Gereedschap'.
    2. Selecteer 'Opties'.
    3. Klik op het tabblad 'Geavanceerde opties'.
    4. Klik op 'Proxyinstellingen wijzigen'. Het dialoogvenster 'Eigenschappen voor Internet' wordt geopend.
    5. Klik op 'LAN-instellingen'.
    6. Zorg ervoor dat het selectievakje 'Instellingen automatisch detecteren' is aangevinkt.
    7. Klik in alle dialoogvensters op 'OK'.

    Ondervindt u nog steeds problemen? Laat het ons weten via het Helpforum (alleen in het Engels).
  • Andre, ik heb alles doorlopen wat in je bericht staat, helaas zonder resultaat.
    De fout meldingen die er staan, de 102 /104/ en 404 heb ik gehad, Internet doet het normaal, alleen googlen is er niet meer bij met geen van de browsers, de firewals en virusscanners heb ik ook even uitgeschakeld, ook zonder resultaat.

    Gelukkig heb op mijn PC Windows 7 Ultimate met virtueel XP-prof erop en in XP-prof werkt alles normaal met Google.
  • Misschien heeft een virus/meuk je hosts bestand aangepast? In je hosts bestand kan je namelijk urls of domeinen zetten met een ip erachter..

    dus kan je ook voor google een heel ander niet bestaand ip invullen en krijg je dit gezeur. Dus wat staat er allemaal in je hosts bestand?

    meer info over het hosts bestand en waar zich deze bevindt: http://www.tech-notes.nl/artikelen/microsoft/windows7/hosts-file-aanpassen-in-windows-7.html
  • [quote:accdd1e56e="blackhawkdesign"]Misschien heeft een virus/meuk je hosts bestand aangepast? In je hosts bestand kan je namelijk urls of domeinen zetten met een ip erachter..

    dus kan je ook voor google een heel ander niet bestaand ip invullen en krijg je dit gezeur. Dus wat staat er allemaal in je hosts bestand?

    meer info over het hosts bestand en waar zich deze bevindt: http://www.tech-notes.nl/artikelen/microsoft/windows7/hosts-file-aanpassen-in-windows-7.html[/quote:accdd1e56e]



    Blackhawkdesign, je tip heeft geholpen ik heb de hele bubs gewist en in Virtueel XP het HOST bestand in de kladblok geopend en in het HOST file'tje van Win 7 geplakt en zie daar het werkt, harstikke bedankt
  • Toch een virus/trojan…. typisch een gedrag ervan… Ze proberen je weg te houden van bepaalde sites. Kan bijv ook een virsscan site zijn….. kun je geen updates meer halen of on-line scan doen.
    Mooi/fijn zo, opgelost iig.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.