Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (internet)

Problemen met Internet Explorer

MicrosoftHelpt
2 antwoorden
  • Hallo!

    Ik heb dus al een paar maandjes een pc met Windows 7.
    Heb er al veel problemen mee gehad, omdat de pc crashte zodra ik de internetkabel of draadloosontvanger aansloot.
    Heel vervelend..

    Nu ben ik dus zo ver, dat hij de internetkabel iig wel pakt.
    Maar nu het volgende..

    MSN gaat wel, maar voor de rest kan ik niet op internet, NIKS maar ook NIKS van het 'gewone' internet lukt.

    Wil ik via het icoontje Internet Explorer op het bureaublad op internet, er gebeurd niks.
    Via menu start? Precies hetzelfde, er gebeurd weer niks. Geen internet.
    Ik ga naar menu help. Klik daar op een link zodat ik dan miss wel op internet kom, ook niks.

    Hoe kan het, dat internet explorer blijkbaar in zijn geheel gewoon niet werkt?

    Het is een 'oudere' pc, waar eerst ik vista (dacht ik) op stond. Nu dus Windows 7..

    Wie kan mij helpen?
    Word er gek van.

    Groetjes een dame die in staat is haar pc naar buiten te smijten :fury:!

    *Ik zit nu via mijn laptop haha :wink:*
  • Ik begrijp uit uw e-mail, dat u een probleem heeft met Internet Explorer 8.
    Om het probleem mogelijk te verhelpen wil ik u vragen de volgende stappen uit te voeren.

    1. Sluit alle geopende programma’s

    2. Ga naar Start

    3. Ga naar Configuratiescherm

    4. Ga naar Internet opties

    (als u deze niet vind selecteer dan rechtsboven de optie “Weergeven op” Kleine pictogrammen)

    5. Klik op het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op Opnieuw instellen.

    6. Klik in het dialoogvenster Instellingen van Internet Explorer herstellen op Opnieuw instellen.

    7. Nadat de standaardinstellingen zijn hersteld, klikt u op Sluiten en op OK.

    8. Sluit Internet Explorer af.

    9. Start internet explorer opnieuw

    10. U krijgt een welkom scherm -> kies nu voor de optie “Volgende”

    11. Bij het onderdeel service aanbevolen websites -> kies nu voor de optie “nee niet inschakelen” en klik op volgende

    12. Bij het onderdeel wat wilt u doen voordat u aan de slag gaat -> kies nu voor de optie “aangepaste instellingen” en klik op volgende

    13. Bij het onderdeel een standaard zoekmachine selecteren -> kies nu voor de optie “mijn huidige zoekmachine houden” en klik op volgende

    14. Bij het onderdeel updates -> kies nu voor de optie “nee geen updates” en klik op volgende

    15. Bij het onderdeel accelerators selecteren -> kies nu voor de optie “alle accelerators uitschakelen” en klik op volgende

    16. Bij het onderdeel smart screen filter inschakelen -> kies nu voor de optie “smart screen filter inschakelen” en klik op volgende

    17. Bij het onderdeel compatibiliteitsinstellingen -> kies nu voor de optie “nee ik wil geen updates gebruiken” en klik op volgende of voltooien

    18. Sluit nu alle vensters

    Na deze stappen moet uw internet explorer weer naar behoren functioneren.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.