Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (internet)

Rood kruis op internet pagina's

Anoniem
None
7 antwoorden
  • Het programma Qget van mijn QNAP NMP1000P heeft een on-line hulp op het internet en daarbij horen ook plaatjes getoond te worden maar ik zie helaas alleen grote vlakken met daarin het welbekende rode kruis. Waarom kan ik de plaatjes niet zien?
  • tja, als je verder geen gegevens meestuurt is het een kwestie van koffiedikkijken… en dan kan het aan jou(w instellingen) liggen of aan de bouwer van de site…
  • @derkdejong, wlke gegevens moet ik nog meer hier neer zetten, ik dacht dat ik toch volledig was geweest. De configuratie van mijn PC staat in mijn onderschrift en ook de webpagina waar ik de problemen ondervind?
  • ik ben zelfs wezen kijken bij qget, maar een hulppagina met plaatjes….?
    wat jij aangeeft is voor mij geen link….!
    je hardware is in dit verband niet relevant.
    welke browser gebruik je, en wat deed je zelf om te proberen het probleem op te lossen.
  • Het is deze link: mhtml:file://C:\Program Files (x86)\QNAP\QGet\Help\QGetOnlineHelp_ENG.mht#AddServer

    ik gebruik de explorer 8 geloof ik en wat ik zelf gedaan heb, ik heb geen idee wat ik zou moeten doen als ik geen afbeeldingen kan zien.
  • die link zal niet veel helpen, want die verwijst naar een bestand dat op jouw eigen harde schijf staat….
    wellicht helpt het als je het hele programma deïnstalleert, de pc herstart, ccleaner het register even laat schonen, en dan (de nieuwste versie van) het programma opnieuw installeren…
  • Herstel als eerste de standaardinstellingen en registerwaarden van Internet Explorer en schakel alle mogelijk conflicterende invoegtoepassingen uit via onderstaande fix.

    http://go.microsoft.com/?linkid=9646978

    Worden de afbeeldingen hierna nog steeds geblokkeerd in het programma controleer dan of dit probleem ook in een andere browser naar voren komt of herinstalleer de applicatie.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.