Vraag & Antwoord

Anders (internet)

Lijbrandt? Ik zeg NIET DOEN! (je moet het zelf weten)

Anoniem
tomvdlee
4 antwoorden
  • Ik begrijp dat een nieuwe speler op een markt die veel concurentie met zich meebrengt het moeilijk kan hebben. Maar dat wil niet zeggen dat zo'n leverancier zijn zaakjes niet op orde hoef te hebben.
    Wat is de service / ondersteuning van lijbrand glasvezel internet waardeloos. Heb zelden zulke slechte service meegemaakt. Je kan hier niet eens van service spreken.

    Emails worden niet beantwoord, je krijgt overigens ook geen bevestiging dat een email ontvangen is bij de support / info. Normaal zou je verwachten in deze tijd dat je een antwoord, al dan niet geautomatiseerd met ticket nummer, krijg al je een email met een vraag stuur.. nee hoor helemaal niks… tis maar gokken of ze uberhaupt aankomen laat staan gelezen worden.
    Het heeft bij mij 6 weken geduurt (na vele malen bellen) voor ik via een email reactie kreeg op een vraag (had een alias aangemaakt, maar tijdens deze procedure ging het fout waardoor de alias niet gekoppeld kon worden aan een emailadres). In deze email kreeg ik een reactie van dat ze er gelijk naar gingen kijken en het oplossen. inmidddels weer 5 weken verder .. nog niks gebeurd, niks meer gehoord, geen reactie op emails .. niks nada noppes.

    Afgelopen Donderdag was ik het meer dan zat. Ik dacht effe met de helpdesk bellen. Nou dat heb ik geweten… meer als dan een uur naar een stom kl@#e bandje met een of ander melodietje geluisterd. accu leeg van mijn draadloze telefoon, kon ik weer opnieuw beginnen,

    Uit eindelijk iemand aan de lijn gekregen, die me ook niet kon helpen, toen maar direct gevraagd waar ik alle spullen van lijbrandt naar terug kon sturen, want van zo'n organisatie als dit bedrijf, wil ik niet langer gebruik van maken, wat een stelletje ……..

    DUS IK RAAD IEDEREEN AAN OM HEEEEEEEEL GOED NA TE DENKEN VOOR MEN NAAR LIJBRANDT GAAT KWA GLASVEZELINTERNET,
    DAN KAN JE BETER VOOR 2 EURO MEER NAAR TWEAKNET GAAN, dan heb je het zelfde, zelfs meer, je krijgt dan ook volledig toegang, met voole bandbreedte tot hun nieuwsgroepen!

    een zeer ontevreden (ex) klant van Lijbrandt… IK zeg Lijbrandt ga vooral zo door.
  • [quote:091ce93b51]Geregistreerd op: 3-1-2011
    Berichten: 1[/quote:091ce93b51]
    Heb je daar nou speciaal een account voor aangemaakt? Om dat hier te komen zeggen?
  • Ik voel hier een medewerker van Tweaknet….? Of zit ik nu fout?
  • Goh, het had onze mailing kunnen zijn.
    Ik sluit mij hier geheel bij aan.

    Na 6 maanden eindelijk alles (bijna) rond.
    Kunnen nu NOG steeds niet onze bel gegevens bekijken.
    Sinds december wel onze Factuur gegevens.

    Gr
    fred

    als het zo blijft gaan we misschien toch wel overstappen.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.