Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (internet)

Problemen met eBay en PayPal

Anoniem
maanvol
1 antwoord
  • Via eBay had ik een bestelling geplaatst, ruim een week later laat de verkoper mij weten dat hij op vakantie gaat, en mijn betaling zal terugstorten op mijn PayPal-account.
    Op Paypal kan ik zien dat de verkoper het geld heeft teruggestort – op 3 februari – maar PayPal heeft deze terugstorting 'geblokkeerd', en is dus nog altijd niet op mijn PayPal-saldo terug te vinden! ik heb PayPal aangeschreven – op 6 febriari – en om een verklaring gevraagd. PayPal laat – op 8 februari – mij weten dat het verwerken enige tijd nodig heeft, en dat het geld op 4 februari op mijn saldo zal komen te staan. Helaas tot op heden nog steeds geen terugstorting op mijn tegoedsaldo bij PayPal!

    eBay, wil mij slechts akkoord doen gaan met de annulering van mijn aankoop, indien de verkoper mij al heeft terugbetaald! Ik wil de annulering graag aanvaarden, maar ik heb het geld nog altijd niet in mijn bezit! De verkoper heeft mijn betaling teruggestort, en eBay maakt er doodleuk van dat ik de verkoper nog dien te betalen voor deze transactie!!!

    Ik kan werkelijk niet begrijpen hoe PayPal, en eBay zo rijk zijn geworden met dit soort van onlogica!!! :roll:


    Ik vind het trouwens bijzonder opmerkelijk dat, bijvoorbeeld, eBay, Amazon, etc; pas na het hebben geplaatst van een bestelling – aan komen zetten met veel voordeliger aanbiedingen voor het zojuist betaalde artikel!!!

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.