Vraag & Antwoord

Anders (internet)

UPC Webmail, "externe mail"

Anoniem
jolo
4 antwoorden
  • Zijn er onder jullie wellicht UPC klantjes die:
    A) Regelmatig gebruik maken van webmail?
    B) Op die webmailpagina "externe mail" (accounts) gedefiniëerd hebben?

    Ik loop nml. nu tegen het feit aan dat ik op die webmail pagina een tweetal externe accounts had staan (Instellingen, Externe mail) welke altijd perfect post opgehaald hebben van die externe accounts. Zoals b.v. op een andere locatie, op vakantie, etc.
    Maar nu werkt 't niet meer, [u:f93e110d6f]ongeacht op welke systeem, thuis, of elders[/u:f93e110d6f]. Ik heb deze 2 externe gevallen al een keer verwijderd en opnieuw aangemaakt; maakt allemaal niet uit. Bij het "testen" volgt na enige tijd steevast de melding: "Dit is een ongeldige bron. Controleer je instellingen".
    En die instelling zijn echt 100% correct!!

    Het meest bizarre komt nog:
    Tijdens een gesprek met UPC, waarin een medewerker probeerde om externe post (een testmailtje) op te halen (na mijn gegevens gebruikt te hebben), lukte dit wel!! En kon ik 'm in mijn (web)mailbox "bewonderen".
    En dan eindigt het verhaal met een "Bij mij hier lukt het wel. Dus moet je het bij jezelf zoeken. Hier eindigt onze inbreng".
    Ofwel in goed Nederlands: zoek 't maar uit…..

    Maar hoe ik het ook probeer: met geen mogelijkheid lukt het nog om iets dat tot eind vorig jaar nog prima functioneerde aan de praat te krijgen.
    En met exact dezelfde gegevens haal ik dan maar mail op in Windows Live Mail, waar dat dan wel lukt…..

    Iemand die iets herkent….? :?
  • Dit is zo ongeveer de reden bij mij geweest om UPC op te zeggen. Ook ik had heel veel problemen met webmail van UPC. Diverse keren gebeld enz ..enz….
    Dan eindelijk de knoop doorgehakt om op te zeggen .. en dan moet je in 1 maand 4x bellen waar de retourdozen voor het modem en digitale tv blijven. En dan nog het mooiste…Er werd weer gewoon automatisch geincasseerd voor de nieuwe maand terwijl ik alles dus al lang opgezegd had. Afijn weer bellen …. 4x excuses enz enz…. Dus het is klaarblijkelijk ook zeer moeilijk om echt van UPC af te komen.. zucht.. ik wordt er zo moe van … :?
  • Service bij UPC is drastisch aangepast:
    Als de helpdesk het niet 1-2-3 aan kan, krijg je iemand toegewezen van "Special Care". Deze belt terug en het probleem wordt besproken.

    Vanaf oktober '10 veel problemen gehad met de POP server van UPC. Maar da's verleden tijd: het werkt alweer een tijdje perfect. Webmail ook.
    Allen die externe accounts "doen het niet meer"….
  • [quote:b9c9794917="lion"]Service bij UPC is drastisch aangepast:
    Als de helpdesk het niet 1-2-3 aan kan, krijg je iemand toegewezen van "Special Care". Deze belt terug en het probleem wordt besproken.

    Vanaf oktober '10 veel problemen gehad met de POP server van UPC. Maar da's verleden tijd: het werkt alweer een tijdje perfect. Webmail ook.
    Allen die externe accounts "doen het niet meer"….[/quote:b9c9794917]

    Nou ik heb nog nooit iemand van "speciale care" gehad ,terwijl ik 7 jaar lang UPC gehad heb. Ik kreeg vaak de standaart "riedel " van ach het zal wel een blokstoring zijn of even het modem 1 minuutje eraf halen enz enz… Voor mij nooit geen UPC meer. Nog niet eens voor niks :evil:

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord