Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (internet)

Kan niet aut. updates binnenhalen

MicrosoftHelpt
3 antwoorden
  • Hallo Allemaal

    Het Notebook van m'n vriend kan bij zichzelf geen aut. uodates binnenhalen.
    Bij mijn thuis daar in tegen haaalt hij deze update vliegend binnen.
    Aan het [b:623a99ecf1]Notebook[/b:623a99ecf1] ligt het dus niet, maar [b:623a99ecf1] wat staat er dan niet goed in de Router: (Linksys WRT160N) of het modem (van Ziggo) [/b:623a99ecf1] van m'n vriend?


    Mvg
    Jan Filarski :oops:
  • Wat bedoeld u precies met kan niet bij zichzelf de updates binnen halen. Wat gebeurd er als u handmatig zoekt naar nieuwe updates? Worden deze dan wel gevonden?

    U kunt eens voor het gevoel de modem en router een paar minuten van de stroom afhalen, maar normaal gezien zijn er geen aparte instellingen voor de automatische updates nodig.

    Om welke Windows versie gaat het hier? Zijn eventuele servicepacks geinstalleerd? Welke beveiligingssoftware is actief op de betreffende computer?
  • Hallo MicrosoftHelpt

    Er is geen mogelijk om WindowsUpdate binne te halen. Al 4 maanden heeft hij al geen updates binnengehaald. Tot ik hem weer eens mee neem naar mijn huis, en dan komen de Updates vliegend binnen.
    Het vreemde is b.v. dat Microsoft Security Essentials [b:9e6b0cf3a1]wel worden opgehaald[/b:9e6b0cf3a1]
    Het handelt om OS Win7 Home premium editie, service pakketten zijn alle geinstalleerd.
    Bij een tweede Notebook dat ook op deze Router(met 4 poorten, Linksys WRT160N) is aangesloten haalt ook [b:9e6b0cf3a1]geen update binnen[/b:9e6b0cf3a1]
    Ik ben door [b:9e6b0cf3a1]bovenstaande feiten[/b:9e6b0cf3a1] er bijna van overtuigd dat het probleem zich in de Router bevind.

    Mvg
    Jan Filarski :oops:

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.