Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (internet)

weergave website

vanveenj
4 antwoorden
  • Alle websites worden in zowel IE als Firefox normaal weergegeven. Er is er echter 1 die "foutief" wordt getoond. Geen knoppen of plaatjes maar zoals hieronder (het betreft overigens de site van Informatique):
    •ictawards
    •Contact
    •Informatie
    •Klantenservice
    •Partners
    •Vacatures
    •Zakelijk
    •◦Toon prijzen:
    ◦incl. BTW
    ◦excl. BTW

    Iemand enig idee hoe dit terug te zetten?

    Sparks
  • Zonder linkje of broncode kunnen we hier niet zoveel mee, dan is het gokken. mijn gok: de stylesheet kan niet gevonden worden. In dat geval moet je dus je paden even controleren.
  • Ik denk eerder dat het hier een bezoeker van de website is, dan een van de webmasters.

    Ga naar de website, en als hij nog steeds niet goed laad, houd dan eens shift in, terwijl je op reload( verversen) klikt.

    meestal gaat het dan wel goed.
  • Nog even voor de duidelijkheid. De website is www.informatique.nl en deze werkt goed op mijn laptop en tablet.
    Compu (IE en Firefox stonden erop) is vrijdag even bij Informatique geweest voor het inzetten van een nieuwe videokaart. Vanochtend constateerde ik dat de website van Informatique niet goed werd weergegeven. Dacht dat dit aan instellingen lag, maar kon niets vinden. Vervolgens Chrome geïnstalleerd en zie daarop wordt de website goed weergegeven. Daarom denk ik nog steeds dat er iets is gebeurd tijdens inbouwen/installatie bij de toen aanwezige browsers, waardoor de Informatique-site niet goed wordt weergegeven.
    Uiteraard hang ik morgen bij ze aan de lijn…., maar omdat het me iets van instellingen leek, dacht ik dat het eenvoudig op te lossen was.
    Overigens shift+vernieuwen levert geen resultaat.
    Sparks

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.