Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (internet)

Ladot sites onbereikbaar

Xander Alferink
19 antwoorden
  • Hey allemaal,

    kHeb een probleem! Ik ben nu 1,5 jaar aangesloten bij Essent @Home en sinds 2 dagen kan ik sites zoals www.JetEye.nl, www.NewForce.nl en www.Ladot.com niet bezoeken. Dit is zeer opvallend, omdat ze allemaal gehosted zijn bij Ladot.

    Na enige navraag is er niemand met hetzelfde probleem :-? Ligt dit aan @Home, Ladot, of heeft iemand een andere tip?

    Ik hoop dat iemand een oplossing voor mij heeft!

    Grtz,

    Domien Verschuuren

    P.S. JetEye.nl is van mij, en ik kan op mijn PC sinds 2 dagen ook geen (Ladot-) mail openen, versturen of ontvangen of sites uploaden naar de FTP server van de website.
  • Dan zal ik als ik jou was maar even je DNS instellingen nakijken, want ik heb namelijk nergens last van.
  • :o
  • Hoezo niet? Als de ene PC problemen heeft met het benaderen van bepaalde sites en de rest niet, is er natuurlijk iets mis met de instellingen op die ene PC. Lijkt me logisch.

    Als je nou eens eerst het een en ander probeert, voordat je begint te blaten…
  • Vertel me dan op z'n minst hoe ik mn DNS moet nakijken… :-?
  • Ik gebruik ook Essent @Home en heb ook nergens last van. Dus het ligt waarschijnlijk aan je eigen computer als er niemand anders last van heeft.
  • Ga naar Internetopties, en wis tijdelijke internetbestanden en cookies.

    Vervolgens zoek je je Hosts file. Het bestand heeft [b:ed47493cb6]geen[/b:ed47493cb6] extentie.

    Mogelijke locaties:

    Windows 95/98/Me c:\windows\hosts
    Windows NT/2000/XP Pro c:\winnt\system32\drivers\etc\hosts
    Windows XP Home c:\windows\system32\drivers\etc\hosts

    Hernoem het bestand even naar [b:ed47493cb6]Ghosts[/b:ed47493cb6], sluit IE even af, start hem weer op, en probeer nog eens op die sites te komen.

    Groetjes,
  • Dat is zeker een goede oplossing die u gaf. Zo moet het lukken denk ik.
  • [quote:f8d3387fac="TonKlein"]Ga naar Internetopties, en wis tijdelijke internetbestanden en cookies.

    Vervolgens zoek je je Hosts file. Het bestand heeft [b:f8d3387fac]geen[/b:f8d3387fac] extentie.

    Mogelijke locaties:

    Windows 95/98/Me c:\windows\hosts
    Windows NT/2000/XP Pro c:\winnt\system32\drivers\etc\hosts
    Windows XP Home c:\windows\system32\drivers\etc\hosts

    Hernoem het bestand even naar [b:f8d3387fac]Ghosts[/b:f8d3387fac], sluit IE even af, start hem weer op, en probeer nog eens op die sites te komen.

    Groetjes,[/quote:f8d3387fac]
    Ook dit lukt niet :-( Ik heb het bestand genoemd naar Ghosts, maar het helpt niets.

    Systeem: Windows 98
    Internet Exporer: 6.0
    Provider: Essent @Home

    Heeft iemand nog andere opties? :oops:
  • Welke versie van Windows is dit?
  • Windows 98, Second Edition.

    De sites hebben het altijd gedaan, tot een dag of 3/4 geleden. Anderen hebben dit probleem niet…
  • Het is wel wat meer werk, maar misschien kunt u windows er opnieuw opzetten. Waarschijnlijk zijn er bestandjes blijven hangen zodat de Ladot-sites niet meer bereikbaar zijn.

    Als je Windows er opnieuw opzet staan de instellingen weer op standaard, zo moeten de sites wel te bezoeken zijn.
  • Inderdaad iets teveel werk voor iets wat zo op te lossen moet zijn…
    Ik neem aan dat de computer niet weet tot welke hosting Ladot-websites behoren… Er moet dus een of ander bestandje zijn die dat blokkeert… Toch eens de virusscan eroverheen laten gaan of die losers van Ladot bellen.

    Tips nog steeds welkom :wink:
  • De virusscanner erover heen laten gaan lijkt mij eigenlijk wel logisch. Ik weet niet of de supportdesk van Ladot er iets over weet.
  • Misschien een hele stomme vraag, maar kan iemand voor mij op www.Ladot.com even het telefoonnummer van de helpdesk opzoeken? :oops: kKan de site niet bezoeken :-(
  • Customer Services:

    0900-2266666 (30ct pm)
  • Na gebeld te hebben zeggen ze dat ik [b:8419689fe2]echt[/b:8419689fe2] de enige ben… Dit KAN toch niet! Heeft niemand een oplossing? :cry:
  • Je kan proberen of een "Repair" van IE iets uithaalt:
    http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;NL;q293907

    Je kan ook nog proberen om de Microsoft Virtual Machine opnieuw te downloaden en te installeren:
    http://www.krm.com/techsupport/tech-downloads_mvm.html

    Of:
    regsvr32 Urlmon.dll
    regsvr32 Shdocvw.dll
    regsvr32 shdoc401.dll
    regsvr32 Oleaut32.dll
    regsvr32 Actxprxy.dll
    regsvr32 Mshtml.dll

    Voer elke regel uit in start/uitvoeren [enter] (Gebruik kopiëren\plakken).
  • Helaas… Geen van deze tips werkt :cry: Morgen ga ik mijn PC maar formatteren en Windows 98 er opnieuw op knallen! Bedankt 4 alles!

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.