Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (internet)

Postbank Internet Bankieren "security module niet gelad

pilot267
14 antwoorden
  • Hallo,

    Ik probeer in te loggen voor het postbank internet bankieren. Maar ik krijg deze foutmelding:

    "Security Module is nog niet geladen, even geduld a.u.b"

    Ik heb de helpdesk gemaild en kreeg dit terug:

    "Voor Internet Explorer:
    >- U opent Internet Explorer
    >- U kiest bovenin de werkbalk 'Extra' (Tools) of 'Beeld' (View)
    >- U kiest uit het menu 'Internet Opties' (Internet Options)
    >- U klikt op 'Geschiedenis wissen' en dan op 'Tijdelijke Internet bestanden
    >verwijderen'
    >- U klikt op 'Instellingen' en u zet de "stip" op 'Bij elk bezoek aan een
    >pagina'. Vervolgens klikt u op 'Ok'
    >- U gaat naar tabblad 'Beveiliging'. In dit tabblad hoort de beveiliging op
    >'Normaal' te staan
    >- U klikt op het icoon 'Vertrouwde websites' en selecteert de button
    >'Websites'. Vervolgens voegt u de volgende regel toe: https://*.postbank.nl
    >- U klikt op het tabblad 'Geavanceerd' (Advanced)
    >- In 'Geavanceerd' klikt u op de knop 'Standaard instellingen'. Vervolgens
    >klikt u op 'Toepassen' en dan op 'Ok'.
    >
    >Wanneer bovenstaande oplossing geen resultaat biedt dan adviseren wij u
    >contact op te nemen met Microsoft Nederland voor de nieuwste Java Virtual
    >Machine. Het telefoonnummer van Microsoft is (020) 500 15 00.
    >
    >Bent u een nieuwe gebruiker bent van Internet Bankieren of heeft u uw
    >computer opnieuw geinstalleerd of u heeft een nieuwe computer aangeschaft,
    >dan adviseren wij u Windows te updaten. Dit doet u als volgt:
    >In Internet Explorer gaat u naar 'Extra'. Vervolgens klikt u op 'Windows
    >update'.
    >
    >De foutmelding kan daarnaast ook te maken hebben met de snelheid van de
    >verbinding en de opbouw van de site. Ook het tijdstip van raadplegen is van
    >belang. In dat geval verzoeken wij u vriendelijk het later nogmaals te
    >proberen.

    Ik heb dit allemaal gedaan, maar het werkt nog steeds niet.
    Heeft iemand hetzelfde probleem en/of weet iemand de oplossing??
  • Niemand???
  • Ik ken dit forum niet goed, maar komen hier veel mensen op een dag??

    Is er iemand die dat weet?
  • [quote:1e1e80f832="Kjiratsiekoedel"]
    >De foutmelding kan daarnaast ook te maken hebben met de snelheid van de
    >verbinding en de opbouw van de site. Ook het tijdstip van raadplegen is van
    >belang. In dat geval verzoeken wij u vriendelijk het later nogmaals te
    >proberen.
    [/quote:1e1e80f832]

    Daar heeft het eigenlijk bijna altijd mee te maken. Nogmaals proberen, met effe opnieuw starten van je browser en desnoods op een ander tijdstip.
    Ik heb het af en toe ook wel eens.
  • Helaas werkt het nogsteeds niet. Op andere computers in het netwerk wel.

    Ik heb trouwens gewoon internet explorer 6.

    Weet iemand wat: security module' is???
  • Het zou heeel misschien hieraan kunnen liggen:
    Internet Explorer 6.0 moet een codeersterkte hebben van 128 bit.
    Als je I.E. echter op Win2000 draait, dan zit je opgescheept met een codeersterkte van 64 bit. Dit kun je nakijken door in I.E. op Help te klikken, en dan op Info. Hier staat de codeersterkte.
    Is die verkeerd, dan kan je op de Microsoft Knowledgebase een update halen, waarmee je codeersterkte op 128 bit komt.

    Ik hoop dat je hier wat aan hebt….
  • Of gewoon via Windows Update IE6 sp1 downloaden. Ik heb ook Win2000 en met die nieuwe IE6 service pack nergens meer last van en 128 bit codering.
    Hoe maak je trouwens verbinding? Ik had eerst ADSL via KPN en moest dan eindeloos wachten op de pagina's. Nu met BBned gaat het probleemloos.

    Bart
  • Ik heb ook ADSL/KPN/Planet, had ook dit probleem, maar is opgelost door de site bij beveiligde sites in te vullen, zoals ze zelf aangeven. Met uitstekend resultaat. En ik heb geen "wachttijd"problemen.
  • 'Websites'. Vervolgens voegt u de volgende regel toe: https://*.postbank.nl ===> dit heb ik al gedaan


    Ik heb windows 98se en een codeersterkte van 128-bit.


    Iemand anders???
  • Bij windows update is er nu een update voor windows VM. Misschien isdit de oplossing voor mijn probleem. Helaas, ik kan hem niet downloaden, hij zegt dat het installeren is mislukt.

    Ik probeer het later nog wel eens.
  • gelukt!!!

    ik de update gedownload, en nu doet ie ut!!!
  • Ook ik heb al weken problemen met internetbankieren via de PB.Kom er niet uit met IE6.Netscape gedownload en toen kon ik wel inloggen, maar dat vind ik geen optie, het moet ook werken met ie6.0 en dat lukt nu juist niet.Via e-mail helpdesk pb gevraagd en de zelfde adviesen gekregen.Telefonisch met postbank ( 058-2958008) ook niet uitgekomen.Via MS geprobeerd VM te updaten en dat lukt mij niet.Heb Jij een tip hoe en waar dit wel lukt,want ik ben er zo langzamerhand achtergekomen dat daar ( VM ) het probleem zit.
  • http://members.lycos.nl/tweeduister/downloads/

    Neem de "3809".
  • Bedankt Ben J,
    Binnen 5 minuten na jouw tip te hebben uitgevoerd kon ik weer inloggen sinds begin december.
    :lol: :lol:
    Pilot267

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.