Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (internet)

Wachttijd voor Demon dsl express??

foeyo
6 antwoorden
  • Hi,

    Iemand een idee hoelang je normaal moet wachten op dsl express van Demon?

    Op de site kan ik er niets over vinden en mijn status staat nu stil sinds 5-2-2003.

    Demon heeft ook geen forum (zoals zonnet) om de vraag te stellen.

    Groeten martijn
  • Volgens de site van demon geldt er een levertijd van 8 weken vanaf het moment van bestellen, dus je moet nog ff. :cry:

    Je kan natuurlijk ook altijd ff naar Demon mailen om te vragen hoe de status is.
  • [quote:04be4e0fa3="PS"]Volgens de site van demon geldt er een levertijd van 8 weken vanaf het moment van bestellen, dus je moet nog ff. :cry:

    Je kan natuurlijk ook altijd ff naar Demon mailen om te vragen hoe de status is.[/quote:04be4e0fa3]

    Status is al sinds de aanvraag onveranderd. We hebben aangevraagd op 5-2-2003. Vandaag na veel aandringen het onderstaande mailtje van Demon gekregen :


    ++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Beste Demon,

    Graag wil ik wat informatie over de aanvraag van Demon dslexpress wat ik verzorg voor een kennis van mijn.

    Zijn status is al sinds 14-2-2003 ongewijzigd en we beginnen ondertussen het vertrouwen in Demon te verliezen. Het is jammer dat ik Demon heb aanbeveeld aan mijn kennis en dat nu blijkt dat er in zo'n vroeg stadium al niet aan de verwachting kan worden voldaan.

    Ik hoop op een serieus antwoorde en op een snelle reactie.
    U kunt mijn kennis (de aanvrager) ook bellen. Zijn naam is:
    ********
    ————————-

    Is bekend probleem bij ons, order is blijven liggen/capaciteitsprbleem id centrale
    we proberen te leveren binnen de gestelde levertijd van 8 weken.



    Met vriendelijke groeten,

    Nils van Gelderen

    ADSL Express team Tel: +31 (0)800 0251234
    P.O Box 15829, 1001 NH Amsterdam Fax: +31 (0)800 0251244
    [ http://www.dslexpress.nl] Mailto: adsl@demon.nl



    Ergo:

    Ben nu al niet zo tevereden met Demon. Hoop dat als eindelijk de verbinding er is de problemen verholpen zijn.
  • [quote:edbb7c0394="PS"]Volgens de site van demon geldt er een levertijd van 8 weken vanaf het moment van bestellen, dus je moet nog ff. :cry:

    Je kan natuurlijk ook altijd ff naar Demon mailen om te vragen hoe de status is.[/quote:edbb7c0394]

    Ben maar weer een keertje aan het bellen. Sta ondertussen 1,5 uur in de wacht………grrrrrrrrrr. Gelukkig is het een gratis nummer. Ken dat @#%%&* bandje nu wel uit mijn hoofd.

    Demon schiet dus niet echt op
  • [quote:6d58dd649d="mvdenzen"][quote:6d58dd649d="PS"]Volgens de site van demon geldt er een levertijd van 8 weken vanaf het moment van bestellen, dus je moet nog ff. :cry:

    Je kan natuurlijk ook altijd ff naar Demon mailen om te vragen hoe de status is.[/quote:6d58dd649d]

    Ben maar weer een keertje aan het bellen. Sta ondertussen 1,5 uur in de wacht………grrrrrrrrrr. Gelukkig is het een gratis nummer. Ken dat @#%%&* bandje nu wel uit mijn hoofd.

    Demon schiet dus niet echt op[/quote:6d58dd649d]

    Kreeg vandaag eindelijk onderstaande bericht. Zoals je kunt lezen schuiven ze het bij Demon lekker af naar de externe partner. Blijkt dus dat mijn termijn van 8 weken nu in zal gaan.

    Ergo, ik wil niemand Demon aanraden. De klantenservice van Demon is zeer bedroevend. En dat is toch heel belangrijk als klant!!
    Kijk dus maar even rond op het usenet forum van demon voordat je een Demon abbo aanschaft. Ben blijkbaar niet de enige die deze problemen heeft ondervonden.

    Gr

    =================================

    Geachte heer KNIP

    Op 5 februari heeft u bij ons een order ingedient, ordernummer 0000 Deze order heeft echter vastgelegen bij BBned wegens problemen in hun
    systeem.
    De order is enkele dagen geleden echter weer doorgelopen en ter meting
    naar KPN gestuurd. Binnenkort zult u van KPN
    het resultaat van de haalbaarheid van DSL op uw adres krijgen.
    U krijgt daarover een e-mail van ons.

    Onze excusses voor de opgelopen vertraging.

    Met vriendelijke groeten,

    Henri Zwols

    ADSL Team, Demon Internet Tel: +31 (0)800 0251234
    P.O. Box 15829, 1001 NH Amsterdam Fax: +31 (0)800 0251244
    [ http://www.demon.nl ]
  • hoe lang is het dan voor Hccnet? Dat moet ik weten want dan kan ik voordat ik op vakantie ga en dat als ik terug kom het binnen 2 dagen geinstalleerd is :).

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.