Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (internet)

adsl slechte telefoonverbinding

None
4 antwoorden
  • hey,

    nu heb ik sinds kort me adsl verbinding geinstalleerd maar nu zit ik met het probleem dat ik een erg slechte telefoonverbinding heb je hoort allemaal geruis en soms valt me verbinding weg als ik word gebeld.

    heeft iemand misschien een idee hoe dit komt.

    alvast bedankt,
  • Heb je de splitter wel op de juiste plaats in de telefoonlijn aangesloten.

    De juiste volgorde is na binnenkomst van de telefoonlijn van KPN éérst de splitter aansluiten, daarna kun je je ADSL modem en al je andere telefoonaansluitingen verder laten lopen, dus geen lijn splitsen vóór de splitter.


    Succes.
  • ja dat heb ik gedaan de splitter zit direct aangesloten op het punt waar de lijn binnekomt dus er zit niks voor :-?
  • - Weet je zeker dat je de juiste aparatuur hebt gekocht, dus geen ISDN op analoge lijn of andersom ofzo.
    - Zit alles echt goed aangesloten (nog drie keer nalopen en alle stekkertjes aanduwen)
    - hebben alle doosjes stroom,
    - branden alle lampjes zoals ze horen (zie handleidingen)
    - Doet die telefoon het bij de buren wel (even proberen)
    - Doet ADSL het wel goed?

    Overal ja??? dan wordt het heel dubieus :cry:

    :evil: Bel de helpdesk van de club waar je het spul vandaan hebt.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.