Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (internet)

Internet bankieren

Anoniem
herman777
4 antwoorden
  • hallo! Ik wilde gisteren beginnen met Internet Bankieren bij de rabobank. Tot nu toe altijd belegd via Internet en dat ging goed. Maar op de een of andere manier wil het niet lukken als ik mijn opdrachten wil 'uploaden'. Ik krijg onderin de pagina een klein geel waarschuwingsdriehokje dat, als ik dubbelklik, aangeeft "randomwin is leeg of geen object". De helpdesk gebeld, maar daar meenden ze dat het aan de pop-up killer lag. Deze uitgeschakeld, maar nog steeds hopeloos. Op advies van wederom de helpdesk alle programma's die op de achtergrond draaiden ook maar uitgeschakeld (tot en met de downloadmanager toe). Geen verbetering. Toch moet het volgens de helpdesk 'daar écht aan liggen.' Kan best wezen,maar ik geloof er geen snars meer van. Iemand enig idee, ik draai onder Windows XP home en heb een pentium 3 700 MHz (weet niet of dit er iets toe doet, maar voor alle zekerheid). DANK! Bert
  • Heb je al eens geprobeerd met een andere instelling van je beveiligingsniveau? Ik heb lang geleden (in 2001) ook zoiets gehad, en kreeg toen het volgende (wèl deskundige) advies van de Postbank:

    [i:0e34df0e9b]Het spijt ons te vernemen dat u problemen heeft met Internetbankieren.
    . . . . . . .(niet relevant)
    3. Vervolgens klikt u op het tabblad 'Beveiliging' en zet u de internetbeveiliging op gemiddeld. Als u gebruik maakt van het besturingssysteem Windows '98 klikt u op de button 'Aangepast niveau'. U stelt de beveiliging op gemiddeld in. U klikt op de button 'Opnieuw instellen'. U geeft akkoord via de buttons 'Ja' en 'Ok'. Tot slot klikt u op de button 'Toepassen'.
    4. Bij het tabblad 'Geavanceerd' herstelt u de standaardinstellingen door op de button 'Standaardinstellingen' te klikken.[/i:0e34df0e9b]

    Was toen nog gebaseerd op IE5, IE6 ziet er wat anders uit, maar de strekking is wel dezelfde lijkt me. Bij mij werkte het nadien naar tevredenheid. Zou het hier aan kunnen liggen?

    Jan de Boer
  • bert,

    -heb je al eens in de log van je popup-killer gekeken?
    -ik gebruik killafing als popukiller, en kan wel rabobankieren
    -een popupkiler uitzetten heeft weinig zin als je hebt ingesteld dat de popupkiller moet starten als je aan het surfen bent.

    -en als je die javascript foutmelding niet laat weergeven?

    Herman
  • Bedankt voor jullie reacties! Ik ben er eindelijk achter wat het is, nl. een soort meervoudig zoekprogramma voor Internet. Het draait kennelijk toch automatisch mee in de achtergrond, zonder dat het in de Tasklist verschijnt. Het heet Etcetera. Na verwijdering doet het Internetbankieren het weer naar behoren. De pop-up killer gaf geen last. Groeten, Bert

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.